masteradvertising

اکنون تجربه جدید ادوردز برای همه قابل استفاده است

گوگل می گوید “زمانیکه برای اولین بار تجربه جدید ادوردز اطلاع رسانی شد، ما تنها یک هدف ساده داشتیم، معرفی نسخه جدیدی که سریعتر و خلاقانه تر است و تمام تمرکز خود را بر کمک به شما برای تحقق اهداف سازمانی تان قرار داده ایم.” از دهم اکتبر تجربه جدید ادوردز برای تمامی بازاریابان قابل دسترسی است.

کار بیشتری را در زمان کوتاهتری انجام دهید

اولین نشانه این تغییر کارکرد را در سرعت بارگذاری صفحات می توان یافت، به طور متوسط صفحات ادوردز ۲۰ درصد سریعتر بارگذاری می شوند و شما به سرعت می توانید به تمامی داده هائی که نیاز دارید دست پیدا کنید.

تمامی مواردی که می توانست باعث عدم تمرکز و آشفتگی باشد از صفحات کنار گذاشته شده اند و جابجائی بین صفحات مختلف و دسترسی به ابزارهای مختلف پلتفورم به سرعت قابل انجام است. به طور مثال به سادگی می تواند از یک دریچه چندین افزونه مختلف برای تبلیغات را تعریف و اضافه کرد.

در نهایت دسترسی آسان به اطلاعات رفتارمشتریان، داده هائی مانند زمان و ساعتی که مشتریان بیشترین تعامل را با تبلیغات شما داشده اند، به شما در اخذ تصمیمات بهتر برای گرفتن نتایج مفیدتر از تبلیغاتتان کمک می کند.

خلاقیت به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می کند

چه بخواهید تعداد تماس بیشتری را به سمت وب سایت خود هدایت نمائید و یا بخواهید تجربه استفاده از موبایل مشتریانتان در زمان جستجو برای شما را بهبود ببخشید، شما به ابزاری نیاز دارید که به شما در رسیدن به اهداف مخصوص به کسب و کارتان، شما را یاری کند. خلاقیتهائی چون بهبود هزینه کلیک بر روی شماره تماس شما و یا کلیلک بر روی لینک صفحه ای که کاربر را به آن هدایت می کنید از ویژگی هائی است که تنها در تجربه جدید ادوردز به آنها دست پیدا خواهید کرد. خبر خوش این است تغییرات جذاب دیگری نیز در راه است.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید