گوگل صفحات نتایج جستجو را با اضافه کردن breadcrumbs به بالای صفحه نتایج جستجو بروزرسانی کرد. این breadcrumbs (خرده نانها!) توسط واژه های مورد جستجو در جستجوهائی که آنها را جستجوهای اطلاع رسانی (informational search) می شناسیم به نتایج جستجو اضافه می شوند و معمولاً با عکس همراه هستند. این بروزرسانی نحوه نمایش نتایج جستجو […]
اکنون دیگر ادزمنیجر و پاور ادیتور فیس بوک یکی هستند. فیس بوک در اوایل این هفته خبر از تغییراتی در صورت ظاهری ادز منیجر داد، اکنون دیگر زمانیکه به ادز منیجر دسترسی داشته باشید، تمام قابلیتهای ایجاد کمپین و اصلاح آن را همانند آنچه در پاور ادیتور دردسترس بود، مشاهده خواهید کرد. با توجه به […]
تصمیم اپل در استفاده از موتور جستجوی گوگل به جای بینگ
گوگل به عنوان تأمین کننده سرویس جستجوی اپل بر روی آی او اس و مک انتخاب شد گوگل اکنون دیگر موتور جستجوی سیری، جستجوی آی او اس، و جستجوی سیستم عامل مک می باشد. زمانیکه از سیری سوالی پرسیده می شود، در حقیقت سیری این سئوال را بجای بینگ، از گوگل می پرسد. بینگ به […]
دیگر آسان نیست کسی بخواهد در حوزه تبلیغاتشبکه های اجتماعی یک حرفه ای باشد. ضمن اینکه، کار ساده ای نیست با همه احتمالات این روزها، بازاریابی شبکه های اجتماعی را طرح ریزی کرد. اما به هر حال، مواردی وجود دارد که می توان روی آنها برای موفقیت بیشتر طرحهای بازاریابی شبکه های اجتماعی حساب […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش سوم ۳) درک تفاوت شمارش اهداف محقق شده در آنالیتیک و ادوردز در یک نگاه، شاید تعجب کرده باشید که چرا در تعداد نتایج قابل مشاهده در آنالیتیک با تعداد نتایج قابل مشاهده در ادوردز، تفاوت مشاهده می شود. این تفاوت شما را ناراحت نخواهد کرد، چرا که می دانید در نوع رویکرد […]