masteradvertising

گوگل ابزاری برای تست داده های ساختاریافته ارائه کرده است

گوگل ابزاری که شاید به نوعی یکی از بهترین ابزارهای تست ریچ اسنیپت ها، ریچ کارتها و سایر ریچهائی که به محتوای وب سایت اضافه می شود را ارائه کرده است.

برای سادگی مطلب، گوگل از ترکیب “نتایج باارزش” (Reach Results) برای پوشش دادن تمام مدلهای آن استفاده کرده است، یعنی اینکه این ابزار برای تست تمامی این موارد قابل استفاده است.

این ابزار جدید تست کردن گوگل تمامی انواع مختلف داده های ساختاریافته را بررسی می کند و آنها را تحت عنوان نتایج با ارزش دسته بندی خواهد کرد. این ابزار می تواند تمام منابع داده مانند JSON-LD، میکرو داده ها، و RDFa را بررسی کند. این ابزار همچنین می تواند نتایج واضح تری از چگونگی نمایش یک صفحه در نتایج جستجو در اختیار کاربر قرار دهد.

در حال حاضر، ابزار تست نتایج با ارزش می تواند این مدل داده ها را پردازش نماید: دستورالعملها، شغلها، فیمها، و دروس مختلف. گوگل اعلام کرده است که این تنها اولین گام است و به زودی پشتیبانی از داده های بیشتری را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

استفاده از این ابزار مانند هر ابزار دیگر پشتیبانی شده توسط گوگل است، آدرس وب سایت را وارد نمائید و تست را اجرا کنید و پاسخها را مشاهده نمائید. کدهای ناشناس را مشخص می کند، در نتیجه شما می فهمید چه چیزی قرار است بهبود پیدا کند.

اگر از نتایج بدست آمده راضی بودید می توانید این صفحه را به طور مستقیم از ابزار تست در گوگل ایندکس نمائید.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید