Breadcrumb ابزارهای جابجائی که به کاربران در درک موقعیتشان در یک وب سایت کمک می کنند. Broken Link لینکی که کاربر را به صفحه ای با پیغام “۴۰۴ not found” هدایت می کند. معمولا لینکهای شکسته به یکی از دلایل زیر بوجود می آیند: وب سایتی دیگر فعال نباشد. صفحه ای از وب سایت […]
هر چه زمان بیشتری میگذرد، تعداد بیشتری از صاحبان وب سایت تلاش می کنند تا صفحات وب سایت خود را بیش از پیش برای نمایش بر روی صفحه موبایل بهبود ببخشند تا سرعت بارگذاری آنها بهبود پیدا کند. برای گوگل آنالیتیک بازدیدکننده ای که به صفحه ای از یک وب سایت مراجعه کرده است که […]
Correlation توضیحی برای بیان ارتباط بین دو یا چند مورد در وب سایت است. اغلب موارد در جستجوهای سئو (SEO) برای بیان ارتباطات بین عوامل مختلف تأثیرگذار بر رتبه بندی وب سایت در جستجو، از نتایج الگوریتمهای موتورهای جستجو ناشی می شود. Crawl Budget مجموع تعداد URLهای وب سایت که موتورهای جستجو می توانند […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش چهارم ۴) برای کمپین خود در آنالیتیک هدف تعریف کنید تا بتوانید میزان موفقیت کمپین PPC خود را اندازه گیری کنید به طور قطع برای شما مهم است که اهداف کمپین های شما با اهداف بزرگ سازمانی شما در حوزه بازاریابی همسو باشند، اگر فروش برای شما اهمیت دارد، کمپین شما هم همین […]
صفحه تجاری گوگل اکنون به کاربران اجازه بارگذاری ویدیو می دهد
صفحه تجاری گوگل برای کسب و کارها ویدیو را به داشبورد عکس اضافه کرده است که به صاحبان کسب و کار امکان اضافه کردن ویدیو را می دهد، و ویدیوهای اضافه شده توسط مشتریان را ببیند. امکان اضافه کردن ویدیو یک ابزار جدید است و به طور قطع ابزاری موثر در بازاریابی خواهد بود. امکان […]