masteradvertising

پنج ابزار و اپ برای بازاریابی روی اینستاگرام

بازاریابی روی اینستاگرام هر روز بیشتر از قبل فراگیر می شود، در نتیجه تنها همین هفته گذشته، اینستاگرام اعلام کرد بیش از دو میلیون کاربر فعال با استفاده از این پلتفورم به بازاریابی مشغولند.

با این وضعیت، تعجب برانگیز نیست تعداد زیادی ابزار و اپ نیز برای کمک به بهبود و سرعت بخشیدن این فرآیند پا به میدان بگذارند. ابزارهائی که برای کمک به حوزه تحلیل جامعه آماری، برنامه ریزی برای تبلیغات، زمان بندی شروع و خاتمه تبلیغات، مانیتور کردن تبلیغات و ده ها قابلیت دیگر تهیه و عرضه می شوند.

 

در اینجا پنج ابزاری که می توانند در حوزه بازاریابی روی اینستاگرام کمک باشند را معرفی خواهیم کرد.

Awario

 

آواریو ابزاری برای مانیتور کردن شبکه های اجتماعی است، که می تواند بر اساس کلیدواژه های مشخصی فعالیت کند و تمامی شبکه های اجتماعی شامل اینستاگرام را برای یافتن آن جستجو نماید. به طور مثال هر زمانیکه جائی به برند یا محصولات شما اشاره شده باشد، به خصوص روی اینستاگرام، و شما لازم است که از آن مطلع باشید، می توانید آن را تنظیم کنید تا به شما اطلاع دهد.

 

Buffer

 

بافر اپی برای زمان بندی اجرای تبلیغات و پستهاست. این اپ به شما این امکان را می دهد تا پست ها را برنامه ریزی و در زمان خودشان به طور خودکار توسط اپ در شبکه های اجتماعی مختلف منتشر کنید، هرچند که بر روی اینستاگرام کمی متفاوت عمل می کند.

 

Simply Measured

 

این پلتفورم، یک ابزار کمکی در شبکه های اجتماعی است. بخش گزارش گیری اینستاگرام می توان گزارشات دقیق و مناسبی به همراه آمار و ارائه برخی خصوصیات مراجعه کنندگان در اختیار کاربر قرار می دهد. در عین حالیکه می توان به گزارشاتی مانند آمار افرادی که با پستهای مختلف در تماس بوده اند، کارآئی کلی هر پست و مانند اینها نیز در دسترس قرار دارند. همچنین امکان مشخص سازی کلیدواژه هائی که کاربران با آنها به پست شما رسیده اند، تفکیک کردن بهترین پست ها، و همچنین بهترین روز و ساعت را نیز می توان در اختیار داشت.

 

Crowdfire

 

این پلتفورم یکی از معدود ابزارهائی است که به شما در افزایش تعداد فالورهای شما کمک می کند.

 

Instagram Insights

 

این بخش تمامی داده های پایه ای که لازم است را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید از صحت تبلیغات و کارآئی آنها مطمئن شوید. اگر شما فرصت یا منابع لازم برای استفاده از ابزارهای دیگر را ندارید، یا اگر حتی از اینکه اینستاگرام می تواند انتخاب مناسبی برای کسب وکار شما باشد، می توانید با این بخش شروع کنید و داده های آن را برای تصمیم گیری های بعدی مرجع قرار دهید.

 

جمع بندی

تعداد بسیار زیادی ابزار وجود دارد که می توانند به شما در بهتر سازی کمپین های تبلیغاتی تان کمک کنند. برای انتخابی هوشمندانه، شما ابتدا باید اهداف سازمانی خود و انتظاراتی که از اینستاگرام دارید، دسته بندی و تعریف کنید. سئوالاتی مانند اینکه آیا شما به منظور برندینگ از آن بهره خواهید گرفت یا فروش؟ آیا شما می خواهید بستر شبکه اجتماعی شما اینستاگرام باشد؟ آیا ابتدا هیچ بازارسنجی انجام داده اید؟

اینها می توانند ابتدائی ترین سئوالات قبل از پیدا کردن ابزار مناسب برای تبلیغات شما باشند.

1
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید