بروزرسانی جدید ابزار بررسی کلیدواژه های ادوردز با ظاهری جدی
مسیر کار در Keywords Planner جدید ساده تر و راحتتر به نظر می رسد. این تغییر ظاهری از اولین تب آن به سادگی مشخص است و می تواند نشان دهد که طرح جدید نگاهی به شکل ظاهری کل ادوردز داشته است. علی رغم اینکه نسخه قبلی تعداد زیادی لینک و انتخابهای متعدد داشت، نسخه جدید […]
از جولای ۲۰۱۶ اینستاگرام مدل قدیمی کارکردی خود را با الگوریتمی جایگزین کرد که به نوعی برای تمامی فعالان این حوزه گیج کننده بود. بر اساس گزارش اینستاگرام قبل از شروع تغییرات، دو سال قبل، کاربران هفتاد درصد تمام پستها و پنجاه درصد پستهای دوستانشان را نمی دیدند. اما الان بر اساس الگوریتم جدید سه […]
استفاده از استراتژی Maximize Conversion ادوردزو هزینه بالاتر
استفاده از استراتژی Maximize Conversion Bidding در گوگل ادوردز می تواند با هزینه بالاتری برای هر کلیک همراه باشد مدیر گروه گوگل، میکائیل، اخیراً در فوروم ادوردز گفته است که در برخی موارد که کاربران استراتژی خود را به maximize conversions bidding تغییر می دهند می توانند با هزینه بالاتری برای هر کلیک مواجه شوند. […]
استفاده برندها از افراد تأثیرگذار برای معرفی در اینستاگرام
همکاری با آدم های مشهور به سرعت در فضای اینستاگرام در حال توسعه است بطوریکه تقریبا هفتاد درصد برندها به صورت های مختلف از همکاری تا ساختن فیلم های تبلیغاتی با حضور افراد معروف، به نحوی در ارتباط با این افراد در حال فعالیت هستند. در صنایع خرده فروشی، تأثیر افراد مشهور بیش از هر […]
گوگل تگ منیجر ابزاری است که توسط گوگل ارائه شده است و این امکان را به کاربران می دهد تا کدهای ردگیری مختلف و سایر کدهای لازم را به راحتی روی وب سایت خود مدیریت کنید. چند مثال از استفاده های گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager) می تواند موارد زیر باشند: افزودن کد گوگل […]