masteradvertising

معرفی چند اصطلاح در سئو (SEO) – بخش بیست و دوم

Quality Content

محتوائی که به شما کمک می کند تا به اهداف کسب و کار خود برسید (برای مثال، ترافیک ارگانیک بیشتری به همراه دارد، بیشتر روی شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود).

 

Quality Link

لینک داخلی ای است که از یک وب سایت با کیفیت بالا و قابل اعتماد می آید.

 

Query

کلمه، کلمات، یا جمله ای که یک کاربر برای جستجو بر روی موتورهای جستجو بکار می گیرد.

 

Rank

جایگاهی که یک وب سایت در نتایج جستجو برای کلیدواژه ای خاص به خود اختصاص می دهد.

 

Ranking Factor

بخشی که در حقیقت از یک سری الگوریتمهای پیچیده برای مشخص سازی اینکه یک وب سایت در نتایج جستجو برای واژه ای خاص چگونه نمایش داده شود، استفاده می کند. برای سالها، گوگل گفته است که الگوریتمهایش از بیش از ۲۰۰ مرجع اختصاصی استفاده می کنند تا به کاربران در پیدا کردن بهتر وب سایت مرتبط با جستجویشان کمک کند.

 

Reciprocal Links

زماینکه دو وب سایت برای تبادل لینک توافق حاصل می کنند.

 

Redirect

تکنیکی که کاربرانی که درخواست دیدن صفحه ای خاص را دارند به صفحه دیگری که مرتبط با موضوع اول است ارجاع می دهد. دو مدل معمول آن ۳۰۱ Permanentو ۳۰۲ Temporaryمی باشند.

 

Referrer

داده های URL که منبعی که کاربر از آن این وب سایت را درخواست کرده است را مشخص می کند.

 

Reinclusion

فرآیند درخواست از یک موتور جستجو برای افزودن یک صفحه وب سایت یا تمام وب سایت به index موتور جستجو بعد از اینکه به هر دلیلی موتور جستجو این وب سایت را از index خود حذف کرده است.

 

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید