توصیه هائی در مدیریت روابط با مشتریان کمپینهای PPC
فارغ از اینکه به چه دلیل مدیریت کمپینهای PPC یک مشتری بر عهده شماست، مهم است که بتوانید مشتری خود را در شرایط حیاتی مدیریت نمائید. صنعت سریع التغییر PPC ما به طور طبیعی مجبوریم آخرین تغییرات این صنعت را با دقت دنبال کنیم و جدیدترین تکنولوژی های روز بیاموزیم، اما از سمت دیگر نمی […]
توئیتر امکان ارسال طوفانی از توئیتهای دنبال هم را فراهم کرد
توئیتر ابزاری را اضافه کرده است که امکان تولید و انتشار خودکار چندین توئیت در یک زمان را فراهم می کند. ارسال تعداد زیادی توئیت به دنبال هم را اصطلاحا طوفان توئیتی می خوانند، اما توئیتر آن را “تسبیح” می خواند و هر روزه صدها هزار تسبیح توئیت می شود. هر چند درظاهر به نظرمی […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش چهاردهم از گزارش اهداف محقق شده با کمک سایر کانالها برای اطمینان از انتخاب درست کلمات منفی استفاده کنید آیا تا به حال شده است که هنگام بررسی واژه های جستجو شده توسط کاربران، به واژه هائی برخورد کنید که به نظرتان باید آنها را به کلمات منفی کمپین خود اضافه کنید، اما در […]
واتزآپ قابلیت جدیدی برای ارائه سرویس به شرکتها ارائه کرد
واتزآپ، پلتفورم پیام رسان فیس بوک، با بیش از یک میلیارد کاربر، در پستی که در وبلاگ خود منتشر کرده بود، اعلام کرد در حال آزمایش ابزاری است که به شرکت ها این امکان را می دهد تا بتوانند از طریق این پلتفورم با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار نمایند. واتزآپ این بخش را به […]
سن وب سایت شما چند سال است، آیا تگهای اچ وان و اچ تو اهمیت دارند، نرخ زمانی ترک وب سایت شما، به اشتراک گذاشتن مطالب وب سایت شما، به راستی برای گوگل اهمیت دارند؟ اما به راستی هیچکدام از اینها به طور مستقیم بر رتبه بندی وب سایت شما تأثیری دارند؟ خیلی ها بر […]