Google Hummingbird یکی از الگوریتمهای گوگل که در سپتامبر ۲۰۱۳ بعد از یک ماه استفاده و تست، به طور رسمی معرفی شد. هدف از این الگوریتم درک بهتر مفاهیم مورد جستجو توسط کاربران بود تا موتور جستجو بتواند نتایج بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد. Google Panda Algorithm یکی از بزرگترین بروزرسانی های […]
هفته گذشته فیس بوک خبر از ارائه ابزار جدیدی به نام داینامیک کرییتیو داد. این ابزار قبلاً تنها از طریق پاور ادیتور قابل دسترسی بود، این ابزار قدرتمند اکنون با به روزرسانی جدید فیس بوک و ادغام پاور ادیتور و ادزمنیجر قابل دسترسی است. مبلغین هر روزه روی فیس بوک در حال تست کارکردهای مختلف […]
بهبود سیستم تطبیق تصویر AI فیس بوک با استفاده از اینستاگرام
در مسابقه ای که تمامی برندها سعی دارند بهترین مدل خودآموز درک درست AI را ارائه دهند، فیس بوک اسلحه ای سری در اختیار دارد: میلیاردها عکس موجود در اینستاگرام. در حوزه تحقیقات فیس بوک مدلی به نام F8 را معرفی کرده است، فیس بوک در توضیح چگونگی عملکرد ان اذعان نمود که با استفاده […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش اول اگر نتایج کمپین های خود را با استفاده از گوگل آنالیتیک اندازه گیری نمی کنید، تنها دارید پول خود را دور می ریزید. ترکیب قدرت PPC با قدرت تجزیه و تحلیل گوگل آنالیتک منجر به ردگیری بهتر اهداف کمپین خواهد بود و تحلیل بهتری برای درک درست اهداف محقق شده بدست خواهد داد. […]
Directory به لیستی از وب سایتها، معمولا تفکیک شده بر اساس دسته بندی های خاص، که توسط عامل انسانی تهیه می شود. بسته به آن دایرکتوری، این لیست شدن می تواند رایگان باشد. Disavow اگر حساب کاربری شما شامل تعداد زیادی از لینکهای اسپمی باشد، لینکهائی که کیفیت پائینی دارند، و می توانند بر […]