تغییر جدیدی که با بروزرسانی اینستاگرام عرضه شده است
اینستاگرام محل قرارگیری دکمه Call to Action تبلیغات خود را تغییر می دهد اینستاگرام اعلام کرد در به روزرسانی آخر خود Call to Action پستهای تبلیغاتی را تغییر داده است و به زودی در اینستاگرام قابل دسترس خواهد بود. تغییری که شاید باعث شود تا تبلیغات راحت تر از طرف کاربران پذیرفته شوند. سپتامبر گذشته، […]
تبلیغات ادوردز مشتریان را بر اساس آدرس و تلفن هدفگیری میکند
گوگل سرویس جدیدی را معرفی کرده است که به بازاریابان این امکان را می دهد تا مشتریانی را که براساس آدرس یا تلفن می شناسند، هدف گیری نمایند. این امکان در بخش AdWords’ Customer Match targeting فعال شده است که تا این زمان به بازاریابان این امکان را می دهد تا مشتریان را بر اساس […]
چهار استراتژی در موفقیت بیشتر کمپین های شما در فیس بوک
برای برندها، فیس بوک همیشه راهکاری برای اطلاع رسانی و جذب مخاطب بیشتر بشمار می رود. در استراتژی هائی که با هم مرور می کنیم، تلاش بر این است که مخاطبان را در مسیر قیف بازاریابی به لایه های پائین تر انتقال دهیم. اول) از ویدیو برای گفتن داستان کسب و کارتان بهره بگیرید […]
گزارش کیفیت جستجوها یکی از قوی ترین توانائی های کنسول جدید، تحلیل جستجوهای انجام شده است که آنها را با عنوان کارآئی جستجو طرح می کند. همانند گزارشات کنسول قدیمی شما می توانید تعداد کل کلیکها، تعداد مشاهدات نتیجه جستجو، متوسط CTR و متوسط جایگاه نتیجه جستجو با یک کلیک ساده مشاهده کنید. در کنسول […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش پنجم از UTM برای اندازه گیری و شناسائی منبع ارسال ترافیک استفاده کنید آیا تفاوت فاحشی بین تعداد کسانی که در فیس بوک رو لینک شما کلیک کرده اند با تعدادی که در آنالیتیک نمایش داده می شود، می بینید؟ فارغ از بحثهای فنی که در این حوزه وجود دارد و شما به […]