گوگل اخیراً اعلام کرده است که سعی دارد مدل خود براساس رجوع به آخرین کلیک را در سال ۲۰۱۸ تغییر دهد، و این به این معنی است که بازاریابان دیجیتال باید سایر مدلهائی را که گوگل اخیراً معرفی کرده است را مد نظر قرار دهند. مدل ارجاع اسنادی چیست؟ گوگل مدل ارجاع را به […]
PBN مخففی است برای شبکه بلاگهای خصوصی. Persona تصویرسازی از شخصیتی که قرار است مخاطب ایده آل وب سایت باشد – سن و سال آنها، جنسیت، رفتارها، نیازها، آنچه برایشان تشویق کننده است، و اهدافشان – که همگی بر اساس داده های واقعی آماده سازی می شوند. Personalization زمانی است که موتورهای جستجو […]
توصیه هائی در مورد انتخاب استراتژی قیمتگذاری خودکار ادوردز
توصیه اول الگوریتمهای قیمت گذاری خودکار چند هفته ای را برای جمع آوری داده ها و انتخاب پیش بینی های مناسب لازم دارند. سعی کنید تغییرات کمپین را در طول مدتی که این الگوریتمهای سعی بر یادگیری روش مناسب دارند به حداقل برسانید. توصیه دوم ردگیری و اندازه گیری اهداف محقق شده می تواند […]
۱- مدیریت کمپینها مشابه نسخه قدیم ادوردز کمپینها مشابه نسخه قبلی ادوردز اجرا می شوند. به تمام ابزارهای قبلی دسترسی دارید، تنها شکل این دسترسی متفاوت است. ۲- از گزارشات از قبل تعریف شده قبلی استفاده کنید گزارشات از قبل تعریف شده، که در بخش گزارشات بالا سمت راست هر صفحه قابل دستیابی هستند، […]
متوسط CTR در تبلیغات ادوردز چیست و چطور می توانید آن را افزایش دهید؟ اجازه بدهید بحث را در مورد نرخ کلیک تبلیغات (CTR) در گوگل ادوردز شروع کنیم. آیا واقعا CTR بر میزان فروش و جذب مشتری تبلیغات شما تأثیر دارد؟ چه اطلاعاتی از این طریق درخصوص کارائی و سلامت حسابهای کاربری در […]