masteradvertising

زمان پاسخگوئی به ایمیل و زمان متوسط ارسال کالا

متیو آمبرو هفته گذشته با ارسال یک توئیت خبر از توسعه دهنده جدیدی در گوگل ادوردز (Google AdWords Extension) داد که به نظر می رسد فرم دیگری از توسعه دهنده های خودکار خواهد بود. او تبلیغی از ادوردز را به نمایش گذاشته بود که در کنار سایر مطالب تبلیغ توسعه دهنده دیگری وجود داشت که می گفت “زمان پاسخگوئی به ایمیل سه ساعت”.

این می تواند امکان دیگری را در اختیار بازاریابان دنیای دیجیتال قرار دهد، امکانی که می تواند نشان از توجه ویژه شرکتها وبه خصوص شرکتهای ارائه دهنده سرویس به پاسخگوئی به مشتریان باشد.

 

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید