صفحه تجاری گوگل اکنون به کاربران اجازه بارگذاری ویدیو می دهد
صفحه تجاری گوگل برای کسب و کارها ویدیو را به داشبورد عکس اضافه کرده است که به صاحبان کسب و کار امکان اضافه کردن ویدیو را می دهد، و ویدیوهای اضافه شده توسط مشتریان را ببیند. امکان اضافه کردن ویدیو یک ابزار جدید است و به طور قطع ابزاری موثر در بازاریابی خواهد بود. امکان […]
چند نکته در خصوص گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager)
قبل از ورود به بحث اصلی، اگر هنوز نمی دانید (که شک دارم ندانید)، Tags عملگرهائی هستند که می توانند بازدیدکنندگان شما را دنبال کنند، چیزی را به کد وب سایت آنها تزریق می کنند، و زمانی اینکار را انجام می دهند که Triggers ، یعنی قوانین چگونگی کارکرد Tags بگویند. نکته اول: تمامی […]
Log File فایلی که اطلاعات کاربران از قبیل آی پی آدرس، مدل مرورگر، شرکت سرویس دهنده اینترنت، صفحاتی که کاربر از آن سایت را ترک کرده است، و تعداد کلیک را شامل می شود. Log File Analysis فرآیند بررسی اطلاعاتی بکه در فایل مشتری قرار گرفته به منظور بررسی ظرفیتها، کیفیت وب سایت، نوع […]
فیس بوک راهکاری برای اندازه گیری کیفی تبلیغات ارائه کرد
برای اینکه بازاریابان بتوانند به راحتی کارآئی تبلیغات خود بر روی فیس بوک را اندازه گیری کنند، فیس بوک راهکار جدیدی برای رفع این مشکل ارائه کرده است که به بازاریابان این امکان را می دهد که در هر لحظه بتوانند کارآئی تبلیغات خود در شبکه های اجتماعیفیس بوک، اینستاگرام و شبکه مخاطبین، ارزیابی […]
۱- مدیریت کمپینها مشابه نسخه قدیم ادوردز کمپینها مشابه نسخه قبلی ادوردز اجرا می شوند. به تمام ابزارهای قبلی دسترسی دارید، تنها شکل این دسترسی متفاوت است. ۲- از گزارشات از قبل تعریف شده قبلی استفاده کنید گزارشات از قبل تعریف شده، که در بخش گزارشات بالا سمت راست هر صفحه قابل دستیابی هستند، […]
متیو آمبرو هفته گذشته با ارسال یک توئیت خبر از توسعه دهنده جدیدی در گوگل ادوردز (Google AdWords Extension) داد که به نظر می رسد فرم دیگری از توسعه دهنده های خودکار خواهد بود. او تبلیغی از ادوردز را به نمایش گذاشته بود که در کنار سایر مطالب تبلیغ توسعه دهنده دیگری وجود داشت که می گفت “زمان پاسخگوئی به ایمیل سه ساعت”.
این می تواند امکان دیگری را در اختیار بازاریابان دنیای دیجیتال قرار دهد، امکانی که می تواند نشان از توجه ویژه شرکتها وبه خصوص شرکتهای ارائه دهنده سرویس به پاسخگوئی به مشتریان باشد.