Customer Journey به تمامی لحظاتی که ممکن است که یک مخاطب با یک برند در ارتباط قرار گیرد یا ارتباطی جدی برقرار نماید، اطلاق می شود. تمامی این تعاملات به این منظور است که ارتباطی حقیقی، انجام عملی که مورد نیاز است و یا اثری که مد نظر است توسط مخاطب شکل بگیرد و این […]
گوگل می گوید “زمانیکه برای اولین بار تجربه جدید ادوردز اطلاع رسانی شد، ما تنها یک هدف ساده داشتیم، معرفی نسخه جدیدی که سریعتر و خلاقانه تر است و تمام تمرکز خود را بر کمک به شما برای تحقق اهداف سازمانی تان قرار داده ایم.” از دهم اکتبر تجربه جدید ادوردز برای تمامی بازاریابان قابل […]
لینک کردن تمامی صفحات وب سایت از صفحه اصلی توصیه نمی شود
جان مولر از گوگل، به وب سایتها توصیه می کند که از لینک کردن به تمامی صفحات از طریق صفحه اصلی خودداری کنند. او بر این عقیده است که اینکار باعث می شود تا باتهای گوگل نتوانند به درستی ساختار وب سایت را دریابند. این موضوع زمانی طرح شد که در یکی از آخرین جلسات […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش دهم از گوگل آنالیتیک برای ایجاد لیست مخاطبین برای بازاریابی مجدد استفاده کنید زمانیکه بحث ایجاد لیست مخاطبان به منظور بازاریابی مجدد در گوگل آنالیتیک طرح می شود، امکانات تقریباً نامحدود است. علاوه بر لیستهای استاندارد مانند تمام بازدیدکنندگان، ترک کنندگان در بخش کارت خرید، مشتریان فعلی، می توانید لیست مخاطبانی بر اساس […]
فیس بوک انگار هیچ وقت بیکار نیست، یا بهتر است بگوئیم بخش برنامه نویسی و تولید آن هیچ وقت نمی خوابد. در حقیقت سرعت این تغییرات آن قدر زیاد است که شاید نسخه فیس بوکی که شما الان می بینید با نسخه ای که من می بینم متفاوت باشد، در هر منطقه جغرافیائی، درهر منطقه […]