زمانیکه تبلیغاتاینستاگرام به این برنامه اضافه شد، بسیاری فکر می کردند که این امکان، تنها دو مدل جدید تبلیغات را به فضای تبلیغات قبلی فیس بوک اضافه کرده است و این تبلیغات نیز از مدل هزینه ای و رفتاری فیس بوک تبعیت می کنند، اما اینگونه نبود. علی رغم اینکه تبلیغات فیس بوک و […]
گوگل می گوید “زمانیکه برای اولین بار تجربه جدید ادوردز اطلاع رسانی شد، ما تنها یک هدف ساده داشتیم، معرفی نسخه جدیدی که سریعتر و خلاقانه تر است و تمام تمرکز خود را بر کمک به شما برای تحقق اهداف سازمانی تان قرار داده ایم.” از دهم اکتبر تجربه جدید ادوردز برای تمامی بازاریابان قابل […]
متوسط CTR در تبلیغات ادوردز چیست و چطور می توانید آن را افزایش دهید؟ اجازه بدهید بحث را در مورد نرخ کلیک تبلیغات (CTR) در گوگل ادوردز شروع کنیم. آیا واقعا CTR بر میزان فروش و جذب مشتری تبلیغات شما تأثیر دارد؟ چه اطلاعاتی از این طریق درخصوص کارائی و سلامت حسابهای کاربری در […]
اگر شما سعی دارید نتایج بهتری از کمپینهای PPC خود در گوگل ادوردز بدست آورید، یکی از اولین مفاهیمی که لازم است درک مناسبی از آن داشته باشید، مفهوم امتیاز کیفی است. امتیاز کیفی در گوگل ادوردز (Google AdWords) نقش بسیار مهمی بازی می کند و به نوعی تعیین کننده میزان هزینه قابل پرداخت برای […]
بگذارید با یک واقعیت انکار ناپذیر آغاز کنیم، ویدیو بالاترین درصد موفقیت در جذب مشتری روی شبکه های اجتماعی را دارد. زمانیکه می خواهیم از محتوا سخن بگوئیم، ویدیو پادشاه پادشاهان است، بهترین بازیگر این حوزه، بهترین بهترین هاست. چرا ویدیو بهترین نرخ تبدیل مشتری را دارد؟ راحت ترین پاسخ شاید این است که به […]