۶ عامل تأثیرگذار در استراتژی استفاده از شبکه های اجتماعی
داشتن یک طرح استراتژیک برای استفاده بهینه از شبکه های اجتماعی بخشی انکار ناپذیر از کسب و کارهای مدرن است. بطور خلاصه این استراتژی انتخابی شماست که تعیین می کند کسب و کار شما چطور وبرای چه اهدافی از شبکه های اجتماعی استفاده کند – و این می تواند شامل انتخاب شبکه اجتماعی و تعیین […]
تغییر جدیدی که با بروزرسانی اینستاگرام عرضه شده است
اینستاگرام محل قرارگیری دکمه Call to Action تبلیغات خود را تغییر می دهد اینستاگرام اعلام کرد در به روزرسانی آخر خود Call to Action پستهای تبلیغاتی را تغییر داده است و به زودی در اینستاگرام قابل دسترس خواهد بود. تغییری که شاید باعث شود تا تبلیغات راحت تر از طرف کاربران پذیرفته شوند. سپتامبر گذشته، […]
هر چه زمان بیشتری میگذرد، تعداد بیشتری از صاحبان وب سایت تلاش می کنند تا صفحات وب سایت خود را بیش از پیش برای نمایش بر روی صفحه موبایل بهبود ببخشند تا سرعت بارگذاری آنها بهبود پیدا کند. برای گوگل آنالیتیک بازدیدکننده ای که به صفحه ای از یک وب سایت مراجعه کرده است که […]
اجرای خودکار ویدئوی اینستاگرام همراه با صدای همزمان، معرفی شد
اینستاگرام خطوط قرمز صدای ویدئو را شکست. آخر هفته گذشته، اپلیکیشن به اشتراک گذاری تصویر فیس بوک، اینستاگرام، تنظیمات جدیدی را برای صدای ویدیو بر روی نسخه اپل و آندروئید خود ارائه کرد. اکنون دیگر کاربران اگر پخش صدای هر ویدیوئی روی اینستاگرام را فعال کنند، برای ما بقی ویدیوها نیز صدای آنها به طور […]
واتزآپ قابلیت جدیدی برای ارائه سرویس به شرکتها ارائه کرد
واتزآپ، پلتفورم پیام رسان فیس بوک، با بیش از یک میلیارد کاربر، در پستی که در وبلاگ خود منتشر کرده بود، اعلام کرد در حال آزمایش ابزاری است که به شرکت ها این امکان را می دهد تا بتوانند از طریق این پلتفورم با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار نمایند. واتزآپ این بخش را به […]