نسخه ۶۹ کروم با معرفی کارآئی بهتر به همراه تغییراتی بود که بر نحوه جستجوی کاربران تأثیرگذار خواهد بود. کروم همچنین از فرصتهای جدیدی برای برنامه نویسان جهت طراحی تجربه های جالبی برای کاربران موبایل نیز پرده برداری کرد. پاسخهای هوشمند یکی از بزرگترین تغییرات این است که کاربران برای می توانند پاسخهای سئوالات خود […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش هفدهم از گزارش تصویری قیف حرکت مشتری برای درک ایرادات کار، استفاده کنید اگر بازدیدکننده مراحل مختلف را برای مشتری شدن طی می کند، یا اگر شما می خواهید هر یک از مراحل را با دقت بررسی کنید، این گزارش می تواند به شما در ایجاد تصویری از آنچه در حال اتفاق است، […]
اینترفیس جدید ادوردز امکانات سریع و مفیدی ارائه می کند
چک لیست کمکی برای استفاده حداکثری از ادوردز جدید – بخش دوم ۸- به سادگی با تایپ کردن G و سپس T می توانید جستجو انجام دهید برای جستجو نیازی به کلیک کردن و جابجایی در نوار ابزار ندارید، کافیست این دو حرف را تایپ کنید وسپس هر چه لازم دارید جستجو کنید. […]
وب سایت شما بر چگونگی ارتباط کاربر با وب سایت شما و محتوایی که دارید، تأثیر می گذارد. در اینجا به مرور چهار روشی که وب سایت بر کاربر تأثیر متقابل می گذارد، می پردازیم. ۱- دسترسی یکی از مهمترین عوامل چگونگی ارتباط کاربر با وب سایت، چگونگی دسترسی به داده هاست. اگر شما […]
اگر شما سعی دارید نتایج بهتری از کمپینهای PPC خود در گوگل ادوردز بدست آورید، یکی از اولین مفاهیمی که لازم است درک مناسبی از آن داشته باشید، مفهوم امتیاز کیفی است. امتیاز کیفی در گوگل ادوردز (Google AdWords) نقش بسیار مهمی بازی می کند و به نوعی تعیین کننده میزان هزینه قابل پرداخت برای […]