فیس بوک در حال عرضه مسنجری برای کودکان زیر ۱۳ سال است
در حال حاضر برای استفاده از سرویسهای فیس بوک شما نیاز دارید حداقل ۱۳ سال داشته باشید، و اکنون فیس بوک در حال عرضه مسنجری برای کودکان زیر سیزده سال است. این سرویس جدید مانند هر سکه دو رویه دارد. از یک سوی، فیس بوک در حال برنامه ریزی برای جذب نسل بعدی مخاطبان خود […]
رینا جوها تصویری از توسعه دهنده عجیبی از تبلیغ گوگل منتشر کرد که نه تنها نشان دهنده توسعه دهنده تماس بود، تماس ناموفق را نیز نمایش می داد. نمی توان با اطمینان در این مورد اظهار نظر کرد، اما شاید این شروعی تازه برای توسعه دهنده جدیدی باشد که تلاش می کند نشانی از میزان […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش هشتم ایجاد بخش بندی های انتخابی برای درک بهتر مشتریان مختلف آیا مخاطبانی که می خواهید هدف قرار دهید به خوبی تعریف شده اند؟ آیا ترافیکی که توسط کمپین PPC به وب سایت خود می فرستید همین مخاطبان را هدفگیری کرده است؟ با ایجاد گروه بندی های مختلف در گوگل آنالیتیک به سادگی […]
سال ۲۰۱۸ تعداد زیادی از ابزارهای بخش همکاران گوگل به قسمت “برنامه همکاران” در گوگل ادوردز جدید منتقل خواهد شد. هر چند برخی از ابزارها بطور کامل حذف خواهند شد. از آوریل ۲۰۱۸ سه ابزار قابل دسترسی نخواهند بود: سرنخهای تجاری جستجوی همکاران گوگل اطلاعات داخلی سرنخهای تجاری اگر شما مدیر بخش همکاران گوگل […]
ابزاری که کمک می کند هدف گذاری کمپین ها به خوبی انجام شود
برای کمک به بازاریابان و آژانس های تبلیغاتی در دست آوردن سرنخهای تجاری بیشتر روی Pinterest، ابزار جدیدی معرفی کرد. این برنامه به منظور نیل به اهداف طولانی مدت طراحی شده است. در این بروزرسانی، این شبکه جستجوی مبتنی بر تصاویر، سری تازه ای از ابزارها به بخش مدیریت تبلیغات Pinterest به منظور کمک به […]