Meta Keywords یک تگ می تواند به بخش head هر سند HTML اضافه شود. افزودن تعدادی کلیدواژه به این بخش نمی تواند به رتبه بندی شما کمک کند، الگوریتم موتورهای جستجو سالهاست که این بخش را در رتبه بندی های خود در نظر نمی گیرند مگر اینکه متن وب سایت، Meta Description و این کلیدواژه […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش پانزدهم از مقایسه های مدل نتیجه گیری (Attribution Model) می توانید ارزش گذاری درست اهداف محقق شده را دریابید در صحبت در خصوص اهداف محقق شده ای که کمک داشته اند، شما میتوانید به ارتباط بین کمپین های PPC و نتایج محقق شده از طریق جستجوی عادی را تعریف نمائید. ابزار مقایسه مدلها […]
اواخر مرداد ماه، گوگل در پاسخ به نسخه به روز شده “سفری” (مرورگر اینترنتی اپل) با اعمال تغییراتی در نحوه ردگیری اوردز سیستم خود را به روزرسانی کرد. در خرداد ماه سال جاری، اپل قابلیت هوشمند پیشگیری از ردیابی خود را به بازار معرفی کرد. این قابلیت با این هدف طراحی شده بود که امکان […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش پنجم از UTM برای اندازه گیری و شناسائی منبع ارسال ترافیک استفاده کنید آیا تفاوت فاحشی بین تعداد کسانی که در فیس بوک رو لینک شما کلیک کرده اند با تعدادی که در آنالیتیک نمایش داده می شود، می بینید؟ فارغ از بحثهای فنی که در این حوزه وجود دارد و شما به […]
معرفی هشت برنامه کاربردی جذاب برای اینستاگرام – بخش پنجم
معرفی هشت برنامه کاربردی که استفاده از اینستاگرام را جذاب تر می کنند قسمت پنجم ترکیب ویدیو و ترکیبی از تصاویر PicPlayPost پیک پلی پست برنامه ای عالی و رایگان برای ترکیب چند ویدیو و تصاویر با یکدیگر است. این برنامه برای هر دو سیستم عامل آندروئید و آی او اس قابل استفاده است. […]