۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها

بخش بیستم
از اخطارهای ویژه سازی شده برای اطلاع سریع از تغییرات ناگهانی حساب کاربری خود استفاده کنید
اگر شما چندین حساب کاربری کمپینهایPPC را مدیریت می کنید، شما به خوبی می دانید که مدیریت زمان چقدر اهمیت پیدا می کند در عین حالیکه شما نمی توانید بیست و چهار ساعت شبانه روز را صرف بهبود کمپینها نمائید.
این زمانی است که اهمیت اطلاع رسانی های ویژه سازی شده گوگل آنالیتیک خود را نشان می دهد. این اطلاع رسانی مانند بوق اخطار گازهای خطرناک است که شما را تنها زمانیکه لازم است، به روزرسانی می کند و اجازه می دهد تا تغییرات عجیب را که می توانند حساب کاربری را تحت تآثیر قرار دهند، به موقع درک کنید.
بعضی از مثالهای این تغییرات می تواند اینها باشد:
- تغییرات زیاد تعداد کلیک
- تغییرات زیاد در دیده شدن تبلیغات شما
- تغییرات زیاد در سود یا تعداد سرنخ تجاری
این اطلاع رسانی ها در لحظه نیستند، اما می توانید می توانید مقایسه مواردی را که می خواهید با زمان مشابه، مثلا در هفته قبل آن مقایسه کنید. این زمانی اهمیت پیدا می کند که شما تبلیغاتی را برای زمانهای خاصی برنامه ریزی کرده اید و به طور طبیعی از کمپینها عادی شما متفاوت هستند. زمانیکه اطلاع رسانی فعال باشد، در زمان تغییرات ایمیل جالبی مانند مورد زیر دریافت می کند:
برای ایجاد این اطلاع رسانی ها، با بخش ادمین گوگل آنالیتیک بروید، سپس به بخش Custom Alerts در زیر مجموعه View مراجعه کنید.
در اینجا نمونه ای از تنظیماتی را که می تواند تغییر منفی بیست درصدی در تعداد مشاهده تبلیغ را در یک کمپین PPC نشان می دهد:
علاوه بر اینکه این اخطارها برای شما ایمیل می شود، می توانید آنها را از طریق اس ام اس نیز دریافت کنید. با گزارشاتی از این دست که از گوگل آنالیتیک دریافت می کنید شما همیشه خود را در موقعیت بهتری قرار می دهید، چراکه از آنچه در حال اتفاق است به موقع اطلاع پیدا می کنید و به شما این فرصت را می دهد تا بهترین تصمیم را داشته باشید.
پایان بخش بیستم