masteradvertising

منابعی که می توانند در حوزه سئو به شرکتها کمک نمایند

تمام آنچه در خصوص سئو می دانیم اطلاعات محدودی است که توسط گوگل منتشر شده است، و آنچه که در دسترس است حاصل تلاش شرکتهای فعال در این حوزه است که تمام تستها و کارکردها و روالها را بررسی کرده اند.

با توجه اطلاعات زیادی که در خصوص سئو روی وب سایتها وجود دارد، پیدا کردن رفتارهای درست و منابع قابل اعتماد کار آسانی نیست. در این بخش سعی می کنیم برخی منابع قابل اعتماد رایگان سئو را که در طول زمان قابل اعتماد بودن خود را ثابت کرده اند، مرور نمائیم.

 

The Big G

چه منبعی می تواند قابل اعتمادتر از خود گوگل باشد؟ گوگل منابع قابل توجهی در اختیار بازاریابان قرار می دهد که شامل ابزارهای تست سرعت، کیفیت و برنامه ریزی برای حوزه سئو می باشد.

 

Moz

با وجود اینکه گوگل اطلاعات قابل اعتماد فراوانی را در اختیار کاربران قرار می دهد، اما درک برخی از نتایج و رفتارها آسان نیست. اطلاعات دریافتی از گوگل اغلب به آسانی قابل ترجمه نیستند، ابزارهائی مانند Moz یکی از بهترین ابزارهای آنلاین این حوزه خواهد بود. شرکت Moz علاوه بر در اختیار داشتن یکی از بهترین ابزارهای حوزه سئو، وبلاگ بسیار با ارزشی دارد که مطالب آن برای علاقمندان این حوزه می تواند جذاب باشد.

 

Backlinko

اگر ساخت لینک یکی از کابوسهای شماست، این وب سایت می تواند مشکل شما را حل کند. این وب سایت که توسط برایان دین ایجاد شده است، شامل تعداد زیادی مستندات ساخت لینک است که می تواند ایده های خوبی در این حوزه در اختیار شما قرار دهد.

 

Quicksprout

یکی از بهترین منایع مستندات حوزه سئو که دارای ارزیابی برخط این حوزه نیز هست و توسط نیل پاتال یکی از بزرگان دنیای سئو طراحی و پیاده سازی شده است. یکی از ساده ترین و کاربردی ترین منابعی که در اختیار شما قرار میدهد “راهنمای پیاده سازی پیشرفته سئو” می باشد. همچنین این وب سایت ابزار اندازه گیری میزان موفقیت فعالیتهای سئو را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد که هر چند به جزئیات نمی پردازد اما نگاهی اجمالی به وب سایت شما از منظر سئو خواهد داشت.

 

Search Engine Watch

یکی دیگر از منابع بسیار ارزشمند در این حوزه است که از اخبار جدید تا راهکارهای مختلف را در دسترس کاربران قرار می دهد. این وب سایت شاید یکی از پرکارترین وب سایتها در حوزه سئو بشمار می رود.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید