masteradvertising

گوگل مقابله با تبلیغات نامناسب را شروع کرده است

گوگل مقابله با تبلیغات نامناسب را شروع کرده است.

غول دنیای تکنولوژی ابزاری را مرورگر کروم اضافه کرده است که به صورت خودکار نمایش تبلیغاتی که نامناسب و بی کیفیت تشخیص می دهد را متوقف می کند. یکی از اولین نتایج این قابلیت، توقف نمایش پاپ آپها، اجرای اتوماتیک ویدیوها، یا تبلیغات بزرگی که زمان جابجائی از بالا به پائین صفحه نمایش داده می شوند، خواهد بود.

گوگل، که سال گذشته قابلیت فیلتر کردن تبلیغات را ارائه کرده بود، در تلاش است تا از نمایش تبلیغات بی کیفیت و بی ربطی که باعث می شوند تا مشتری در صدد توقف تمام تبلیغات برآید، را متوقف نماید. اگر بخواهیم از منظری دیگر به این حوزه نگاه کنیم، متوجه می شویم که اگر کاربران تماشای تبلیغات را متوقف نمایند، گوگل در حدود یکصد و ده میلیارد دلار متضرر خواهد شد. گوگل تقریباً کنترل یک سوم تبلیغات در این حوزه را در اختیار دارد و این نشان از حجم بالای تراکنشها در این حوزه است.

قالیت فیلتر تبلیغات کروم تمام تبلیغات را متوقف نمی کند، بلکه تنها تبلیغاتی را که نمی توانند استانداردهای تبلیغات گوگل را در مقایسه با تبلیغاتی که خوب تشخیص داده اند، برآورده نمایند، متوقف می شوند. مورد دیگری که گوگل مدنظر قرار داده است، بررسی تجربه مشتریان از دیدن این تبلیغات بوده است.

گوگل نمونه ای از صفحات وب سایت را برای قضاوت اینکه آیا استانداردها را رعایت کرده اند، مورد استفاده قرار می دهد. بر این اساس به بازاریابها امکان نمایش یا عدم نمایش تبلیغات در وب سایتها تعلق می گیرد. بازاریابانی که تخلفات زیادی داشته باشند، بطور کامل از این پروسه حذف می شوند. به این بازاریابان سی روز مهلت داده می شود تا نسبت به برطرف کردن ایرادات کار خود اقدام نمایند.

0
0
مطالب مرتبط را مطالعه کنید