توئیتر سعی دارد تبلیغات ویدیوئی را با تیمی جدید، بهبود ببخشد
توئیتر اعلام کرد که بخش جدیدی در تیم استراتژی برند خود که آن را #Fuel می خواند پیش بینی کرده است که از ابتدا تا انتهای فرآیند تبلیغاتی ویدیوئی روی توئیتر را نظارت خواهند کرد تا برای برندها بهترین شرایط و بهترین کارآئی را فراهم نمایند. در بیانیه توئیتر آمده است: “برندها می خواهند با […]
Customer Journey به تمامی لحظاتی که ممکن است که یک مخاطب با یک برند در ارتباط قرار گیرد یا ارتباطی جدی برقرار نماید، اطلاق می شود. تمامی این تعاملات به این منظور است که ارتباطی حقیقی، انجام عملی که مورد نیاز است و یا اثری که مد نظر است توسط مخاطب شکل بگیرد و این […]
Knowledge Graph مجوعه اطلاعاتی که گوگل برای جستجو و مطابقت جستجوی مراجعین به گوگل و وب سایتهائی که شناسائی کرده است بکار میگیرد. در حقیقت این بخشی دانش محور است که در تلاش برای درک درست مشتریان و ارائه خدمات بهتر به آنان بر اساس داده های جمع آوری شده از وب سایتهاست. Knowledge […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش دوم ۲) وارد کردن شاخصهای گوگل آنالیتیک به گوگل ادوردز داشبورد گوگل ادوردز امکان خوبی برای دیدن اینکه چه بخشهائی از کمپین PPC شما خوب پیش می رود و چه بخشهائی نیاز به اصلاح دارد را در اختیار شما قرار می دهد. حتی زمانیکه تعداد اهداف محقق شده شما زیاد باشد نیز در […]
Hub Page مرکزی برای نگهداری داده ها با سطح دسترسی مشخص (بطور مثال یک صفحه یا یک عنوان)، که به کلیدواژه ای خاص مرتبط می باشد. این مرکز داده بطور مرتب بروزرسانی می شود و به صفحاتی با موضوعات مشابه لینک می شود. Inbound Link لینکی به یک صفحه وب سایت از یک وب […]