DuckDuckGo موتور جستجوئی است که سپتامبر ۲۰۰۸ ساخته شد. این موتور جستجو بر امنیت اطلاعات شخصی تأکید ویژه ای دارد. این موتور جستجو از ۴۰۰ منبع مختلف برای پاسخگوئی به جستجوی کاربران استفاده می کند. Duplicate Content زمانیکه حجم قابل توجهی از محتوای صفحات مختلف وب سایت مانند هم هستند یا بسیار به محتوای […]
گوگل ابزاری برای تست داده های ساختاریافته ارائه کرده است
گوگل ابزاری که شاید به نوعی یکی از بهترین ابزارهای تست ریچ اسنیپت ها، ریچ کارتها و سایر ریچهائی که به محتوای وب سایت اضافه می شود را ارائه کرده است. برای سادگی مطلب، گوگل از ترکیب “نتایج باارزش” (Reach Results) برای پوشش دادن تمام مدلهای آن استفاده کرده است، یعنی اینکه این ابزار برای […]
توصیه هائی در مدیریت روابط با مشتریان کمپینهای PPC
فارغ از اینکه به چه دلیل مدیریت کمپینهای PPC یک مشتری بر عهده شماست، مهم است که بتوانید مشتری خود را در شرایط حیاتی مدیریت نمائید. صنعت سریع التغییر PPC ما به طور طبیعی مجبوریم آخرین تغییرات این صنعت را با دقت دنبال کنیم و جدیدترین تکنولوژی های روز بیاموزیم، اما از سمت دیگر نمی […]
Google Hummingbird یکی از الگوریتمهای گوگل که در سپتامبر ۲۰۱۳ بعد از یک ماه استفاده و تست، به طور رسمی معرفی شد. هدف از این الگوریتم درک بهتر مفاهیم مورد جستجو توسط کاربران بود تا موتور جستجو بتواند نتایج بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد. Google Panda Algorithm یکی از بزرگترین بروزرسانی های […]
بررسی امتیاز کیفی کلیدواژه ها برای بررسی کارآئی کمپین
می توان از منظری دیگر نیز به امتیاز کیفی (Quality Score) در حساب کاربری ادوردز (AdWords) نگاه کرد. نکاتی را در نظر گرفت که می توانند بصورت بالقوه مشکلی را از کمپین شما حل نمایند. شاید این اعداد را نتوان به عنوان معیاری قطعی برای بهبود کمپینهای ادوردز (AdWords) دانست، اما می تواند اهمیت داشته […]