در تحقیقی که آگوست ۲۰۱۷ توسط شرکت “سیویک ساینس”، شرکت تحلیل کننده مشتریان جدید و رابطه آنها با رسانه ها، انجام شده است، نشان داد که تنها تعداد کمی از کاربران شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، تنها با دیدن تبلیغات روی شبکه های اجتماعی اقدام به خرید کرده اند. در حقیقت، تنها یک درصد […]
Log File فایلی که اطلاعات کاربران از قبیل آی پی آدرس، مدل مرورگر، شرکت سرویس دهنده اینترنت، صفحاتی که کاربر از آن سایت را ترک کرده است، و تعداد کلیک را شامل می شود. Log File Analysis فرآیند بررسی اطلاعاتی بکه در فایل مشتری قرار گرفته به منظور بررسی ظرفیتها، کیفیت وب سایت، نوع […]
منابعی که می توانند در حوزه سئو به شرکتها کمک نمایند
تمام آنچه در خصوص سئو می دانیم اطلاعات محدودی است که توسط گوگل منتشر شده است، و آنچه که در دسترس است حاصل تلاش شرکتهای فعال در این حوزه است که تمام تستها و کارکردها و روالها را بررسی کرده اند. با توجه اطلاعات زیادی که در خصوص سئو روی وب سایتها وجود دارد، پیدا […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش پانزدهم از مقایسه های مدل نتیجه گیری (Attribution Model) می توانید ارزش گذاری درست اهداف محقق شده را دریابید در صحبت در خصوص اهداف محقق شده ای که کمک داشته اند، شما میتوانید به ارتباط بین کمپین های PPC و نتایج محقق شده از طریق جستجوی عادی را تعریف نمائید. ابزار مقایسه مدلها […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش نهم بخش بندی را می توانید به بخش بندی جمعیتی نیز تعمیم دهید می توانید بخش بندی را همانند آنچه که د رمورد مراجعه کنندگان به وب سایت انجام دادید، برای سایر بخش ها نیز اعمال کنیم. این بخش بندی می تواند به شما کمک کند تا نگاهی بهتر به مراجعه کنندگان به وب […]