Directory به لیستی از وب سایتها، معمولا تفکیک شده بر اساس دسته بندی های خاص، که توسط عامل انسانی تهیه می شود. بسته به آن دایرکتوری، این لیست شدن می تواند رایگان باشد. Disavow اگر حساب کاربری شما شامل تعداد زیادی از لینکهای اسپمی باشد، لینکهائی که کیفیت پائینی دارند، و می توانند بر […]
چه نوع تبلیغی در شبکه های اجتماعی مورد توجه بازاریابان قرار دارند
شبکه های اجتماعی برای بازاریابان خط سیری را ترسیم می کنند که روندی رو به رشد در حوزه سودآوری را می توان از آن تجسم نمود. اما کدامیک از این مدلهای تبلیغات بر روی این پلتفورمها مهمتر است؟ مطالعه جدیدی که توسط کرییتیوگروپ انجام شده است و از ۴۰۰ کمپانی بزرگ حوزه بازاریابی دیجیتال […]
Customer Journey به تمامی لحظاتی که ممکن است که یک مخاطب با یک برند در ارتباط قرار گیرد یا ارتباطی جدی برقرار نماید، اطلاق می شود. تمامی این تعاملات به این منظور است که ارتباطی حقیقی، انجام عملی که مورد نیاز است و یا اثری که مد نظر است توسط مخاطب شکل بگیرد و این […]
فیس بوک ابزار ساده ای برای رأی گیری با قابلیت پشتیبانی از فایلهای GIF ارائه کرده است فیس بوک ابزار جدیدی به صفحات و حسابهای کاربری اضافه کرده است که به کاربران اجازه می دهد تا نظرسنجی های ساده ای را اجرا کنند و حتی می توانند به آنها فایلهای GIF نیز اضافه نمایند. این […]
اگر تا کنون از آخرین تغییرات گوگل ادوردز نشنیده اید، در اینجا به آن خواهیم پرداخت. این فرم جدید از تبلیغات در مرحله تست است و تنها برای تعداد محدود حساب کاربری قابل استفاده شده است. این تغییر به چه معناست تبلیغات پاسخگوی مبتنی بر جستج به گوگل اجازه می دهد تا به صورت […]