۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش هشتم ایجاد بخش بندی های انتخابی برای درک بهتر مشتریان مختلف آیا مخاطبانی که می خواهید هدف قرار دهید به خوبی تعریف شده اند؟ آیا ترافیکی که توسط کمپین PPC به وب سایت خود می فرستید همین مخاطبان را هدفگیری کرده است؟ با ایجاد گروه بندی های مختلف در گوگل آنالیتیک به سادگی […]
سال ۲۰۱۸ تعداد زیادی از ابزارهای بخش همکاران گوگل به قسمت “برنامه همکاران” در گوگل ادوردز جدید منتقل خواهد شد. هر چند برخی از ابزارها بطور کامل حذف خواهند شد. از آوریل ۲۰۱۸ سه ابزار قابل دسترسی نخواهند بود: سرنخهای تجاری جستجوی همکاران گوگل اطلاعات داخلی سرنخهای تجاری اگر شما مدیر بخش همکاران گوگل […]
تبلیغات ادوردز مشتریان را بر اساس آدرس و تلفن هدفگیری میکند
گوگل سرویس جدیدی را معرفی کرده است که به بازاریابان این امکان را می دهد تا مشتریانی را که براساس آدرس یا تلفن می شناسند، هدف گیری نمایند. این امکان در بخش AdWords’ Customer Match targeting فعال شده است که تا این زمان به بازاریابان این امکان را می دهد تا مشتریان را بر اساس […]
توصیه های لحظه آخر تبلیغات روی فیس بوک برای بهترین کسب نتیجه
زمانیکه به یک رویداد خاص در تقویم نزدیک هستید و می دانید که بسیاری از شرکت ها نیز به این رویداد نظر مساعد دارند و هزینه زیادی را برای تبلیغات در این محیط در نظر گرفته اند، شما نیز حضور خود را لازم می بینید. معمولاً ۲۲ درصد از بازدیدکنندگان روزانه فیس بوک از این […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش دوازدهم سعی کنید بفهمید چگونه بازدید کننده وب سایت شما در طول زمان و مسیری که طی می کند، مشتری شما می شود زمانیکه می دانید مشتری شما از کجا به وب سایت شما هدایت شده است، قدم بعدی درک چگونگی تبدیل شدن این بازدیدکننده به مشتری است. بررسی زمان بندی ها به شما […]