معرفی هشت برنامه کاربردی جذاب برای اینستاگرام – بخش اول
در این مجموعه مطالب سعی می کنیم هشت برنامه کاربردی که می توانند به شما در تهیه روایت هائی بهتر کمک کنند، را معرفی کنیم. دسته اول: متحرک سازی متن روی عکس ها و ویدیوها اگر می خواهید متنی را به عکس یا ویدیو اضافه کنید و در عین حال می خواهید کمی هم […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش هفتم استفاده از دنبال کردن رویدادها برای درک بهتر کارکردهای وب سایت تنظیم هدفها با استفاده از تعریف URL مشخص برای آنها در گوگل آنالیتیک معمولا راهکاری است که همه از آن استفاده می کنند. اگر آدرس دقیقی دارید که می خواهید اهداف خود را بر اساس آنها تعریف کنید، گوگل آنالیتیک همانطوریکه […]
PBN مخففی است برای شبکه بلاگهای خصوصی. Persona تصویرسازی از شخصیتی که قرار است مخاطب ایده آل وب سایت باشد – سن و سال آنها، جنسیت، رفتارها، نیازها، آنچه برایشان تشویق کننده است، و اهدافشان – که همگی بر اساس داده های واقعی آماده سازی می شوند. Personalization زمانی است که موتورهای جستجو […]
گوگل اخیراً اعلام کرده است که سعی دارد مدل خود براساس رجوع به آخرین کلیک را در سال ۲۰۱۸ تغییر دهد، و این به این معنی است که بازاریابان دیجیتال باید سایر مدلهائی را که گوگل اخیراً معرفی کرده است را مد نظر قرار دهند. مدل ارجاع اسنادی چیست؟ گوگل مدل ارجاع را به […]
معرفی هشت برنامه کاربردی جذاب برای اینستاگرام – بخش آخر
معرفی هشت برنامه کاربردی که استفاده از اینستاگرام را جذاب تر می کنند قسمت ششم اصلاح ویدیوها و عکسهای عمودی اگر تجربه ای در اصلاح ویدیو دارید و دوست دارید این اصلاح را آسانتر انجام دهید، دو برنامه ای که در ادامه معرفی می شوند به شما کمک خواهد کرد. Videoshop این نرم افزار […]