۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش پنجم از UTM برای اندازه گیری و شناسائی منبع ارسال ترافیک استفاده کنید آیا تفاوت فاحشی بین تعداد کسانی که در فیس بوک رو لینک شما کلیک کرده اند با تعدادی که در آنالیتیک نمایش داده می شود، می بینید؟ فارغ از بحثهای فنی که در این حوزه وجود دارد و شما به […]
اوایل امسال گوگل نسخه بتا از بخشی از ادوردز را شروع کرد که وظیفه آن در حقیقت تولید خودکار تبلیغات در حجم کوچک بود. عدم امکان کنترل روی نسخه تست بازخورد مناسبی از سمت کاربران نداشت. حال گوگل نسخه دیگری را بکار می گیرد، نسخه ای با پاره ای تغییرات به منظور پوشش دادن نگرانی […]
تست دسته بندی های مختلف کسب و کارهای محلی روی گوگل مپ
رابط کاربری جدید گوگل مپ، نسخه آندروئید دسته بندی های کسب و کارها را بر اساس محل مشاهده نقشه به نقشه اضافه می کند. آندروئید پلیس در گزارشی اعلام کرد که گوگل در حال تست رابط جدید کاربری در نسخه آندروئید است که پشنهاداتی بر اساس محلی که جستجوی روی نقشه انجام می شود به […]
معرفی هشت برنامه کاربردی جذاب برای اینستاگرام – بخش سوم
معرفی هشت برنامه کاربردی که استفاده از اینستاگرام را جذاب تر می کنند قسمت سوم Hype Type هایپ تایپ برنامه مخصوص آی او اس است که به شما اجازه می دهد طراحی جذابی را به سرعت انجام دهید. زمانیکه برنامه را باز می کنید، شما با صفحه ای مشابه صفحه راویت های اینستاگرام مواجه […]
Click-Through Rate (CTR) نرخی (بصورت درصد ارائه می شود) که بیان کننده میزان کلیک بر روی نتیجه یک جستجو است. محاسبه آن ساده است، تقسیم تعداد کلیک بر تعداد دیده شدن یک تبلیغ یا نتیجه ارگانیک جستجو ضربدر ۱۰۰ آن را بدست خواهد داد. Cloaking نمایش متفاوت محتوا یا آدرس وب سایت (URLs) برای […]