گوگل محدودیت کاراکتر توضیحات نتایج جستجو را از ۱۶۵ کاراکتر به حدود ۲۵۰ کاراکتر اضافه کرده است تا قبل از دسامبر ۲۰۱۷ در توضیحات حاصل از نتایج جستجوی گوگل، توضیحات محدودیتی ۱۶۵ کاراکتری داشتند که باعث می شد تا زمان نوشتن Meta Description برای نمایش بهتر و بهینه شده آن به منظور دریافت امتیاز […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش دوم ۲) وارد کردن شاخصهای گوگل آنالیتیک به گوگل ادوردز داشبورد گوگل ادوردز امکان خوبی برای دیدن اینکه چه بخشهائی از کمپین PPC شما خوب پیش می رود و چه بخشهائی نیاز به اصلاح دارد را در اختیار شما قرار می دهد. حتی زمانیکه تعداد اهداف محقق شده شما زیاد باشد نیز در […]
گوگل صفحات نتایج جستجو را با اضافه کردن breadcrumbs به بالای صفحه نتایج جستجو بروزرسانی کرد. این breadcrumbs (خرده نانها!) توسط واژه های مورد جستجو در جستجوهائی که آنها را جستجوهای اطلاع رسانی (informational search) می شناسیم به نتایج جستجو اضافه می شوند و معمولاً با عکس همراه هستند. این بروزرسانی نحوه نمایش نتایج جستجو […]
به غیر از حذف بخشهای رفتاری و همکاران که قبلا حذف شده بود، فیس بوک می بایست تغییراتی در حوزه نحوه استفاده از داده های کاربان نیز اعمال می کرد، در حقیقت ارائه تعریف درستی به کاربران که بدانند و تصمیم بگیرند چه بخشهائی از اطلاعاتشان در اختیار بازاریابان قرار بگیرد. فیس بوک این حوزه […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش آخر از امکان یادداشت گذاری برای درک درست داده های خود استفاده کنید آیا تا به حال به گزارشی از گوگل آنالیتیک که مشابه گزارش زیر باشد برخورد کرده اید؟ اگر با دقت داده های این گزارش را بررسی و مرور کنید، ممکن است بتوانید متوجه شوید که جهش ناگهانی در نتیجه چه […]