گوگل تگ منیجر ابزاری است که توسط گوگل ارائه شده است و این امکان را به کاربران می دهد تا کدهای ردگیری مختلف و سایر کدهای لازم را به راحتی روی وب سایت خود مدیریت کنید. چند مثال از استفاده های گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager) می تواند موارد زیر باشند: افزودن کد گوگل […]
Featured Snippet برای ایجاد نیازها، معمولاً سئوالات (به طور مثال، چه کسی، چه چیزی، کجا، کی، چطور) گوگل در برخی موارد جدولی را بالای نتایج جستجو نمایش می دهد. این جدول که شامل یک خلاصه (به شکل پاراگراف، لیست، جدول، یا ویدیو) به همراه تاریخ انتشار، عنوان مطلب، لینک مربوطه به صفحه ای که حاوی […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش شانزدهم از گزارش مسیر بهترین اهداف محقق شده، بهترین ترکیب بین کانالهای مختلف را پیدا کنید شما به خوبی می دانید که مسیری که یک مشتری برای خرید یا هر فرآیندی که هدف کمپین شماست، طی می کند، متفاوت است و حتی ممکن است چندین روز طول بکشد. اگر شما می خواهید این […]
گوگل محدودیت کاراکتر توضیحات نتایج جستجو را از ۱۶۵ کاراکتر به حدود ۲۵۰ کاراکتر اضافه کرده است تا قبل از دسامبر ۲۰۱۷ در توضیحات حاصل از نتایج جستجوی گوگل، توضیحات محدودیتی ۱۶۵ کاراکتری داشتند که باعث می شد تا زمان نوشتن Meta Description برای نمایش بهتر و بهینه شده آن به منظور دریافت امتیاز […]
معرفی هشت برنامه کاربردی جذاب برای اینستاگرام – بخش دوم
معرفی هشت برنامه کاربردی که استفاده از اینستاگرام را جذاب تر می کنند قسمت دوم PocketVideo پاکت ویدیو نرم افزاری کامل برای ادیت ویدیو است که برای آندروئید و آی او اس به صورت رایگان در دسترس است. بعد از نصب نرم افزار، علامت زرد رنگ + را برای شروع پروژه جدید لمس کنید. سپس […]