افزایش محدودیت کاراکتر از ۱۶۵ کاراکتر به ۲۵۰

گوگل محدودیت کاراکتر توضیحات نتایج جستجو را از ۱۶۵ کاراکتر به حدود ۲۵۰ کاراکتر اضافه کرده است
تا قبل از دسامبر ۲۰۱۷ در توضیحات حاصل از نتایج جستجوی گوگل، توضیحات محدودیتی ۱۶۵ کاراکتری داشتند که باعث می شد تا زمان نوشتن Meta Description برای نمایش بهتر و بهینه شده آن به منظور دریافت امتیاز بهتری به لحاظ سئو (SEO) این محدودیت را همیشه لحاظ نمائیم.
اما از انتهای نوامبر امسال و اوایل دسامبر گوگل این محدودیت را از ۱۶۵ کاراکتر به ۲۵۰ تا ۳۰۰ کاراکتر توسعه داده است و این به این معنی است که اکنون فضای بیشتری برای توضیحات بهتر و در نتیجه گرفتن نرخ کلیک بیشتر در اختیار طراحان وب سایت و متخصصین سئو (SEO) قرار گیرد.
توصیه ما به شما این است که لیستی از بهترین صفحات وب سایت تان که ترافیک مناسبی را از نتایج جستجوی گوگل برای شما ایجاد می کرده اند فراهم کنید، و نسبت به بروزرسانی Meta Description آنها با توجه به محدودیت جدید اقدام نمائید. این امکان در اختیار داشتن مزیت رقابتی مناسبی را در نتایج جستجوی گوگل در اختیار شما قرار خواهد داد.