سال ۲۰۱۸ تعداد زیادی از ابزارهای بخش همکاران گوگل به قسمت “برنامه همکاران” در گوگل ادوردز جدید منتقل خواهد شد. هر چند برخی از ابزارها بطور کامل حذف خواهند شد. از آوریل ۲۰۱۸ سه ابزار قابل دسترسی نخواهند بود: سرنخهای تجاری جستجوی همکاران گوگل اطلاعات داخلی سرنخهای تجاری اگر شما مدیر بخش همکاران گوگل […]
پنج تغییری که شاخصهای اندازه گیری در ۲۰۱۸ برای بهبود
پنج تغییری که شاخصهای اندازه گیری موفقیت کارکردهای بازاریابی در ۲۰۱۸ را تحت تأثیر قرار می دهد. خیلی از بازاریابان همچون سابق به اندازه گیری کلیک آخر، بدون در نظر گرفتن درک درستی از تمام بخشهای قیف بازاریابی و فروش، اعتماد می کنند. اما شاید بد نباشد که نگاهی به کارکردهای دیگری که بر این […]
جان مولر از گوگل: hreflang پیچیده ترین مفهوم SEO است
جان مولر در توئیتی اعلام کرد که: hreflang یکی از پیچیده ترین مفاهیم SEO است اگر فرض کنیم که پیچیده ترین نیست! اگر شما آن را برای دو صفحه تنظیم کرده باشید، شاید نه همیشه اما در اغلب موارد کسانی که hreflang مورد استفاده قرار می دهند آن را برای وب سایتهای دینامیک و بزرگ […]
اپلیکیشن گوگل ادوردز و امکان اضافه کردن کلیدواژه ها
این بروزرسانی جدید در اپلیکیشن گوگل ادوردز (Google AdWords App) به بازاریابان این اجازه را می دهد تا روی موبایل خود کلیدواژه ها را اضافه، حذف، و یا اصلاح نمایند. کاربران ادوردز (Google AdWords) می توانند لیست کلیدواژه های خود را برای هر کمپین دلخواهی بررسی کنند و ببینند که ایده های جدید آنها چه […]
چند نکته در خصوص گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager)
قبل از ورود به بحث اصلی، اگر هنوز نمی دانید (که شک دارم ندانید)، Tags عملگرهائی هستند که می توانند بازدیدکنندگان شما را دنبال کنند، چیزی را به کد وب سایت آنها تزریق می کنند، و زمانی اینکار را انجام می دهند که Triggers ، یعنی قوانین چگونگی کارکرد Tags بگویند. نکته اول: تمامی […]