پنج توصیه برای تبلیغات بهتر روی فیس بوک آیا از فیس بوک برای تبلیغات خود استفاده می کنید؟ آیا دوست ندارید کمی بهتر بتوانید از کمپین خود نتیجه بگیرید؟ امیدواریم این شش توصیه بتواند در شما در بهبود نتایج کمپینهای فیس بوک شما یاری برسانند. توصیه اول، برای خود استراتژی عملیاتی طراحی کنید فیس […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش دهم از گوگل آنالیتیک برای ایجاد لیست مخاطبین برای بازاریابی مجدد استفاده کنید زمانیکه بحث ایجاد لیست مخاطبان به منظور بازاریابی مجدد در گوگل آنالیتیک طرح می شود، امکانات تقریباً نامحدود است. علاوه بر لیستهای استاندارد مانند تمام بازدیدکنندگان، ترک کنندگان در بخش کارت خرید، مشتریان فعلی، می توانید لیست مخاطبانی بر اساس […]
Breadcrumb ابزارهای جابجائی که به کاربران در درک موقعیتشان در یک وب سایت کمک می کنند. Broken Link لینکی که کاربر را به صفحه ای با پیغام “۴۰۴ not found” هدایت می کند. معمولا لینکهای شکسته به یکی از دلایل زیر بوجود می آیند: وب سایتی دیگر فعال نباشد. صفحه ای از وب سایت […]
(JavaScript (JS زبان برنامه نویسی ای است که فعالیتهای دینامیک محتوا را روی وب سایت امکان پذیر می سازد. جاوا اسکریپت می تواند جستجو برای افزودن اطلاعات به بانک اطلاعاتی موتورهای جستجو را مشکل نمایدو همچنین زمان بارگذاری صفحات وب سایت را افزایش می دهد. Keyword کلمه، کلمات، و یا جملاتی که یک کارشناس […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش هشتم ایجاد بخش بندی های انتخابی برای درک بهتر مشتریان مختلف آیا مخاطبانی که می خواهید هدف قرار دهید به خوبی تعریف شده اند؟ آیا ترافیکی که توسط کمپین PPC به وب سایت خود می فرستید همین مخاطبان را هدفگیری کرده است؟ با ایجاد گروه بندی های مختلف در گوگل آنالیتیک به سادگی […]