مرور از دست دادن سهم دیده شدن تبلیغ (Lost Impression Share)
نگاهی به از دست دادن سهم دیده شدن تبلیغ (Lost Impression Share) معمولا به دو روش ما سهم دیده شدن تبلیغات خود را از دست می دهیم: به دلیل رتبه تبلیغ که حاصل میزان بودجه است. از دست دادن سهم دیده شدن تبلیغات، به دلیل کسر بودجه یکی از ساده ترین اتفاقات است که با […]
بررسی امتیاز کیفی کلیدواژه ها برای بررسی کارآئی کمپین
می توان از منظری دیگر نیز به امتیاز کیفی (Quality Score) در حساب کاربری ادوردز (AdWords) نگاه کرد. نکاتی را در نظر گرفت که می توانند بصورت بالقوه مشکلی را از کمپین شما حل نمایند. شاید این اعداد را نتوان به عنوان معیاری قطعی برای بهبود کمپینهای ادوردز (AdWords) دانست، اما می تواند اهمیت داشته […]
شفافیت عملکرد برای گوگل در خصوص کسانی که تبلیغات مبتنی بر کلیک را با گوگل تجربه می کنند، بسیار مهم است. به طور عادی هزینه تبلیغات، حاصل نمایش تبلیغات بر روی وب سایت هایی است که با گوگل در حوزه تبلیغات مشارکت می کنند. مشکلات زمانی بیشتر می شود که تبلیغات بر روی وب سایت […]
روشهای استفاده حداکثری از بودجه گوگل ادرودز (Google AdWords)
پلتفورم گوگل ادوردز با داشتن بزرگترین شبکه وب سایتها، یکی از رایج ترین روشهائی است که می توان برای تبلیغات آنلاین استفاده کرد. موانع استفاده از این زیرساخت خیلی کم است، هزینه های آن قابل مدیریت است، و امکان نمایش در جایگاههای مختلف به این معنی است که تبلیغ شما خلاصه جائی می تواند برای […]
یکی از مدیران توئیتر دیروز با انتشار توئیتی خبر از یک حفره امنیتی در سیستم توئیتر داد. به نظر می رسد هنوز هیچ گزارش سوءاستفاده ای از این حفره امنیتی در دست نیست، اما از آنجائیکه توئیتر توصیه به تعویض پسوردها می کند، پس حتما زمان آن است که این رمزهای عبور تعویض شود. […]