سیاستهای بودجه بندی روزانه در تبلیغات ادروردز تغییر کرد
چهارشنبه گوگل از طریق توئیتر اعلام کرد که ادوردز از این به بعد در حوزه نحوه تخصیص بودجه روزانه تغییراتی خواهد داشت. در آخرین تغییری که در ادوردز داده شده است، تغییر در چگونگی هزینه کرد روزانه کمپین است. قبلا با تنظیم بودجه روزانه، گوگل تا بیست درصد بالاتر از این بودجه را هزینه می […]
تغییر جدیدی که با بروزرسانی اینستاگرام عرضه شده است
اینستاگرام محل قرارگیری دکمه Call to Action تبلیغات خود را تغییر می دهد اینستاگرام اعلام کرد در به روزرسانی آخر خود Call to Action پستهای تبلیغاتی را تغییر داده است و به زودی در اینستاگرام قابل دسترس خواهد بود. تغییری که شاید باعث شود تا تبلیغات راحت تر از طرف کاربران پذیرفته شوند. سپتامبر گذشته، […]
چهره قدیمی گوگل ادوردز تا انتهای سال جاری غیرفعال می شود
گوگل اعلام کرد که پیش از بازنشسته کردن چهره قدیمی گوگل ادوردز به بازاریابان در این خصوص، اعلام وضعیت خواهد کرد. گوگل دوشنبه گذشته به طور رسمی خبر بازنشسته شدن واسط کاربری قدیمی را اعلام کرد. بل، گوگل رابط کاربری جدید را عرضه کرد که از آن به عنوان “تجربه جدید ادوردز” نام می برد، […]
اکنون دیگر ادزمنیجر و پاور ادیتور فیس بوک یکی هستند. فیس بوک در اوایل این هفته خبر از تغییراتی در صورت ظاهری ادز منیجر داد، اکنون دیگر زمانیکه به ادز منیجر دسترسی داشته باشید، تمام قابلیتهای ایجاد کمپین و اصلاح آن را همانند آنچه در پاور ادیتور دردسترس بود، مشاهده خواهید کرد. با توجه به […]
اطلاعات تکمیلی و دقیقتر در خصوص تعیین نرخ هر کلیک و داده های مربوط به مشاهده تبلیغاتگوگل ادوردز (Google AdWords) در اکانت توئیتر خود اعلام کرد که از این به بعد اطلاعات مربوط به تعیین نرخ هر کلیک و نیز اطلاعات مربوط به چگونگی مشاهده و نمایش تبلیغات را به جای بروزرسانی روزانه، […]