۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش هشتم ایجاد بخش بندی های انتخابی برای درک بهتر مشتریان مختلف آیا مخاطبانی که می خواهید هدف قرار دهید به خوبی تعریف شده اند؟ آیا ترافیکی که توسط کمپین PPC به وب سایت خود می فرستید همین مخاطبان را هدفگیری کرده است؟ با ایجاد گروه بندی های مختلف در گوگل آنالیتیک به سادگی […]
اینستاگرام تبلیغات را با پشتیبانی تمام تصویر خودکار آسانتر می کند
در طول سالها، اینستاگرام تبدیل به پلتفورمی شده است که تصاویر یا ویدیوهائی با نسبتی غیر از ۱ به ۱ را مدیریت می کند. این تغییر باعث شده است که تنها محدود به محتوای مربع نباشد و اکنون روایتهای تمام تصویر را پوشش دهد. تا امروز، تصاویری با سایزها و تسبتهای تصویری مختلف لازم بود […]
خبری هیجان انگیز که گوگل با همکاری برخی از بزرگترین تأمین کنندگان تجهیزات هوشمند مانند iHome, LG, Lenovo و Sony برای پشتیبانی این قابلیت توسط اسپیکرهای هوشمند این تجهیزات، آن را عرضه خواهد کرد. گوگل در ویدیوئی که در زیر قابل دسترسی است به این خبر پرداخته است: این شاید پاسخی باشد به محصول جدید […]
گوگل به زودی شکل جدیدی از صفحه حاوی اطلاعات محرمانه و امنیتی کاربران در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در این داشبورد جدید سعی شده است تا صفحه نمایشی دوستانه تر و واضح تر از داده هائی که محصولات گوگل در مورد کاربران جمع آوری می کنند، در اختیار آنان قرار گیرد. به عبارتی دیگر، […]
همچنان فاصله زیادی از امکان ارسال ویدیوی زنده یا تصاویر در لحظه ماهواره ای روی نقشه گوگل داریم، اما گوگل برای اولین بار ویدیو را برای بخشهائی از نقشه های خود معرفی کرده است. کاربرانی که بخشی از شبکه راهنمایان محلی گوگل هستند میتوانند ویدیوهای ده ثانیه ای به صورت در لحظه به نقشه گوگل […]