دیگر آسان نیست کسی بخواهد در حوزه تبلیغاتشبکه های اجتماعی یک حرفه ای باشد. ضمن اینکه، کار ساده ای نیست با همه احتمالات این روزها، بازاریابی شبکه های اجتماعی را طرح ریزی کرد. اما به هر حال، مواردی وجود دارد که می توان روی آنها برای موفقیت بیشتر طرحهای بازاریابی شبکه های اجتماعی حساب […]
بهبود سیستم تطبیق تصویر AI فیس بوک با استفاده از اینستاگرام
در مسابقه ای که تمامی برندها سعی دارند بهترین مدل خودآموز درک درست AI را ارائه دهند، فیس بوک اسلحه ای سری در اختیار دارد: میلیاردها عکس موجود در اینستاگرام. در حوزه تحقیقات فیس بوک مدلی به نام F8 را معرفی کرده است، فیس بوک در توضیح چگونگی عملکرد ان اذعان نمود که با استفاده […]
معرفی هشت برنامه کاربردی جذاب برای اینستاگرام – بخش چهارم
معرفی هشت برنامه کاربردی که استفاده از اینستاگرام را جذاب تر می کنند قسمت چهارم تعویض ویدیوهای افقی به ویدیوهای عمودی اگر شما ویدیوهائی دارید که می خواهید برای روایتهای اینستاگرام استفاده کنید ولی با سایز آنها به دلیل افق بودن ویدیو مشکل دارید، برنامه “اینشات” (که قابل نصب روی آندروئید و آی او اس […]
اگر شما سعی دارید نتایج بهتری از کمپینهای PPC خود در گوگل ادوردز بدست آورید، یکی از اولین مفاهیمی که لازم است درک مناسبی از آن داشته باشید، مفهوم امتیاز کیفی است. امتیاز کیفی در گوگل ادوردز (Google AdWords) نقش بسیار مهمی بازی می کند و به نوعی تعیین کننده میزان هزینه قابل پرداخت برای […]
چه نوع تبلیغی در شبکه های اجتماعی مورد توجه بازاریابان قرار دارند
شبکه های اجتماعی برای بازاریابان خط سیری را ترسیم می کنند که روندی رو به رشد در حوزه سودآوری را می توان از آن تجسم نمود. اما کدامیک از این مدلهای تبلیغات بر روی این پلتفورمها مهمتر است؟ مطالعه جدیدی که توسط کرییتیوگروپ انجام شده است و از ۴۰۰ کمپانی بزرگ حوزه بازاریابی دیجیتال […]