از زمانیکه Creative Hub به عنوان ابزاری موثر و کمکی با داشتن مثالهائی از برندهای معتبر ارائه شده است، به خوبی می توان میزان کارآئی یک تبلیغ را بررسی کرد. در نتیجه دیگر مانند گذشته محدود به مدلهای قدیمی تبلیغات نخواهیم بود و می توان استراتژی های جدیدی در حوزه تبلیغات فیس بوک داشت. با […]
گوگل اخیراً اعلام کرده است که سعی دارد مدل خود براساس رجوع به آخرین کلیک را در سال ۲۰۱۸ تغییر دهد، و این به این معنی است که بازاریابان دیجیتال باید سایر مدلهائی را که گوگل اخیراً معرفی کرده است را مد نظر قرار دهند. مدل ارجاع اسنادی چیست؟ گوگل مدل ارجاع را به […]
پنج تغییری که شاخصهای اندازه گیری در ۲۰۱۸ برای بهبود
پنج تغییری که شاخصهای اندازه گیری موفقیت کارکردهای بازاریابی در ۲۰۱۸ را تحت تأثیر قرار می دهد. خیلی از بازاریابان همچون سابق به اندازه گیری کلیک آخر، بدون در نظر گرفتن درک درستی از تمام بخشهای قیف بازاریابی و فروش، اعتماد می کنند. اما شاید بد نباشد که نگاهی به کارکردهای دیگری که بر این […]
فیس بوک راهکاری برای اندازه گیری کیفی تبلیغات ارائه کرد
برای اینکه بازاریابان بتوانند به راحتی کارآئی تبلیغات خود بر روی فیس بوک را اندازه گیری کنند، فیس بوک راهکار جدیدی برای رفع این مشکل ارائه کرده است که به بازاریابان این امکان را می دهد که در هر لحظه بتوانند کارآئی تبلیغات خود در شبکه های اجتماعیفیس بوک، اینستاگرام و شبکه مخاطبین، ارزیابی […]
گوگل در حال تست امکان اسکرول بی نهایت بر روی موبایل است گوگل تست اسکرول بی نهایت برای نتایج جستجوی روی گوگل را شروع کرده است. در حال حاضر در برخی موارد به جای نمایش دکمه “بعدی” در انتهای صفحه نمایش نتایج جستجوی گوگل، دکمه “نتایج بیشتر را مشاهده کن” دیده می شود. با کلیک […]