به غیر از حذف بخشهای رفتاری و همکاران که قبلا حذف شده بود، فیس بوک می بایست تغییراتی در حوزه نحوه استفاده از داده های کاربان نیز اعمال می کرد، در حقیقت ارائه تعریف درستی به کاربران که بدانند و تصمیم بگیرند چه بخشهائی از اطلاعاتشان در اختیار بازاریابان قرار بگیرد. فیس بوک این حوزه […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش دوازدهم از گزارش کیفیت محصولات برای ارتباط بهترین محصولات به نتایج جستجو استفاده کنید اگر شما یک سایت فروش آنلاین دارید، دانستن اینکه چه محصولی بهتر فروش می رود، می توانید اولین کلید موفقیت باشد، بخصوص اگر کمپین فروشگاهی گوگل را مدیریت می کنید. برای یافتن این محصولات در گزارشات گوگل آنالیتیک، باید […]
روشهای استفاده حداکثری از بودجه گوگل ادرودز (Google AdWords)
پلتفورم گوگل ادوردز با داشتن بزرگترین شبکه وب سایتها، یکی از رایج ترین روشهائی است که می توان برای تبلیغات آنلاین استفاده کرد. موانع استفاده از این زیرساخت خیلی کم است، هزینه های آن قابل مدیریت است، و امکان نمایش در جایگاههای مختلف به این معنی است که تبلیغ شما خلاصه جائی می تواند برای […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش دهم از گوگل آنالیتیک برای ایجاد لیست مخاطبین برای بازاریابی مجدد استفاده کنید زمانیکه بحث ایجاد لیست مخاطبان به منظور بازاریابی مجدد در گوگل آنالیتیک طرح می شود، امکانات تقریباً نامحدود است. علاوه بر لیستهای استاندارد مانند تمام بازدیدکنندگان، ترک کنندگان در بخش کارت خرید، مشتریان فعلی، می توانید لیست مخاطبانی بر اساس […]
تبلیغات ادوردز مشتریان را بر اساس آدرس و تلفن هدفگیری میکند
گوگل سرویس جدیدی را معرفی کرده است که به بازاریابان این امکان را می دهد تا مشتریانی را که براساس آدرس یا تلفن می شناسند، هدف گیری نمایند. این امکان در بخش AdWords’ Customer Match targeting فعال شده است که تا این زمان به بازاریابان این امکان را می دهد تا مشتریان را بر اساس […]