۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش پانزدهم از مقایسه های مدل نتیجه گیری (Attribution Model) می توانید ارزش گذاری درست اهداف محقق شده را دریابید در صحبت در خصوص اهداف محقق شده ای که کمک داشته اند، شما میتوانید به ارتباط بین کمپین های PPC و نتایج محقق شده از طریق جستجوی عادی را تعریف نمائید. ابزار مقایسه مدلها […]
از زمانیکه Creative Hub به عنوان ابزاری موثر و کمکی با داشتن مثالهائی از برندهای معتبر ارائه شده است، به خوبی می توان میزان کارآئی یک تبلیغ را بررسی کرد. در نتیجه دیگر مانند گذشته محدود به مدلهای قدیمی تبلیغات نخواهیم بود و می توان استراتژی های جدیدی در حوزه تبلیغات فیس بوک داشت. با […]
اینستاگرام، یکی از داغ ترین و پرطرفرترین زیرمجموعه های فیس بوک، اطلاعات زیادی را در معرض خطر قرار داده است. این هفته، یکی از ضعفهای امنیتی اینستاگرام باعث شد تا هکرها به بانک اطلاعاتی که ظاهراً اطلاعات تأئید شده کاربران، که برخی از آنها سلبریتی ها و افراد مشهور بوده اند، را در خود جای […]
یادداشتها به ادوردز(Google AdWords) اضافه خواهند شد
گوگل چندین بروزرسانی را در روزهای اخیر اطلاع رسانی کرده است، تمامی این بروزرسانی ها در جهت توسعه هر چه بیشتر کارآئی گوگل ادوردز می باشند. در طول ماههای اخیر، گوگل چندین ابزار کمکی را تنها برای نسخه جدید گوگل ادوردز ارائه کرده است. سه شنبه گذشته در سن خوزه مدیر محصول گوگل ادوردز، آنتونی […]
اینستاگرام تبلیغات را با پشتیبانی تمام تصویر خودکار آسانتر می کند
در طول سالها، اینستاگرام تبدیل به پلتفورمی شده است که تصاویر یا ویدیوهائی با نسبتی غیر از ۱ به ۱ را مدیریت می کند. این تغییر باعث شده است که تنها محدود به محتوای مربع نباشد و اکنون روایتهای تمام تصویر را پوشش دهد. تا امروز، تصاویری با سایزها و تسبتهای تصویری مختلف لازم بود […]