اگر بخواهید همه چیز را از چشم گوگل دنبال کنید، امتیاز کیفی، ایده ای بی نظیر بوده است. بر خلاف خیلی از موتورهای جستجو که در دهه ۹۰ میلادی به بازار عرضه شده بودند، گوگل دریافت که اگر بخواهند موفقیت قابل توجهی در حوزه تبلیغات روی موتورهای جستجو بدست آورند باید آن را به امتیاز […]
زمانیکه تمامی شبکه های اجتماعی با سرعت زیادی در حال رشد هستند، لینکدین به آرامی در حال رشد و ساختن زیرساختهای بازاریابی خود است. افزدون داده هائی که مایکروسافت در اختیار دارد، بهینه سازی نتایج تبلیغات در لینکدین بهتر از قبل صورت می گیرد. این پلتفورم تعداد کاربران خود را نیز توسعه داده است و […]
اواخر مرداد ماه، گوگل در پاسخ به نسخه به روز شده “سفری” (مرورگر اینترنتی اپل) با اعمال تغییراتی در نحوه ردگیری اوردز سیستم خود را به روزرسانی کرد. در خرداد ماه سال جاری، اپل قابلیت هوشمند پیشگیری از ردیابی خود را به بازار معرفی کرد. این قابلیت با این هدف طراحی شده بود که امکان […]
پاداش فیس بوک به کسانی که سوءاستفاده از اطلاعات را گزارش کنند
فیس بوک از دهم آوریل برنامه ای به منظور پاداش دادن به کسانی که هرگونه سوءاستفاده از داده ها توسط برنامه نویسان را گزارش دهند، جایزه می دهد. فیس بوک در وبلاگ خود اعلام کرده است که ” ما متعهد به شروع این برنامه هستیم و در هفته های گذشته به عنوان بخشی از تلاش […]
گوگل ابزاری برای تست داده های ساختاریافته ارائه کرده است
گوگل ابزاری که شاید به نوعی یکی از بهترین ابزارهای تست ریچ اسنیپت ها، ریچ کارتها و سایر ریچهائی که به محتوای وب سایت اضافه می شود را ارائه کرده است. برای سادگی مطلب، گوگل از ترکیب “نتایج باارزش” (Reach Results) برای پوشش دادن تمام مدلهای آن استفاده کرده است، یعنی اینکه این ابزار برای […]