واتزآپ قابلیت جدیدی برای ارائه سرویس به شرکتها ارائه کرد
واتزآپ، پلتفورم پیام رسان فیس بوک، با بیش از یک میلیارد کاربر، در پستی که در وبلاگ خود منتشر کرده بود، اعلام کرد در حال آزمایش ابزاری است که به شرکت ها این امکان را می دهد تا بتوانند از طریق این پلتفورم با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار نمایند. واتزآپ این بخش را به […]
گوگل مقابله با تبلیغات نامناسب را شروع کرده است. غول دنیای تکنولوژی ابزاری را مرورگر کروم اضافه کرده است که به صورت خودکار نمایش تبلیغاتی که نامناسب و بی کیفیت تشخیص می دهد را متوقف می کند. یکی از اولین نتایج این قابلیت، توقف نمایش پاپ آپها، اجرای اتوماتیک ویدیوها، یا تبلیغات بزرگی که زمان […]
Google Hummingbird یکی از الگوریتمهای گوگل که در سپتامبر ۲۰۱۳ بعد از یک ماه استفاده و تست، به طور رسمی معرفی شد. هدف از این الگوریتم درک بهتر مفاهیم مورد جستجو توسط کاربران بود تا موتور جستجو بتواند نتایج بهتری را در اختیار کاربران قرار دهد. Google Panda Algorithm یکی از بزرگترین بروزرسانی های […]
شفافیت عملکرد برای گوگل در خصوص کسانی که تبلیغات مبتنی بر کلیک را با گوگل تجربه می کنند، بسیار مهم است. به طور عادی هزینه تبلیغات، حاصل نمایش تبلیغات بر روی وب سایت هایی است که با گوگل در حوزه تبلیغات مشارکت می کنند. مشکلات زمانی بیشتر می شود که تبلیغات بر روی وب سایت […]
Customer Journey به تمامی لحظاتی که ممکن است که یک مخاطب با یک برند در ارتباط قرار گیرد یا ارتباطی جدی برقرار نماید، اطلاق می شود. تمامی این تعاملات به این منظور است که ارتباطی حقیقی، انجام عملی که مورد نیاز است و یا اثری که مد نظر است توسط مخاطب شکل بگیرد و این […]