شفافیت عملکرد برای گوگل در خصوص کسانی که تبلیغات مبتنی بر کلیک را با گوگل تجربه می کنند، بسیار مهم است. به طور عادی هزینه تبلیغات، حاصل نمایش تبلیغات بر روی وب سایت هایی است که با گوگل در حوزه تبلیغات مشارکت می کنند. مشکلات زمانی بیشتر می شود که تبلیغات بر روی وب سایت […]
گوگل به زودی شکل جدیدی از صفحه حاوی اطلاعات محرمانه و امنیتی کاربران در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در این داشبورد جدید سعی شده است تا صفحه نمایشی دوستانه تر و واضح تر از داده هائی که محصولات گوگل در مورد کاربران جمع آوری می کنند، در اختیار آنان قرار گیرد. به عبارتی دیگر، […]
اکنون دیگر ادزمنیجر و پاور ادیتور فیس بوک یکی هستند. فیس بوک در اوایل این هفته خبر از تغییراتی در صورت ظاهری ادز منیجر داد، اکنون دیگر زمانیکه به ادز منیجر دسترسی داشته باشید، تمام قابلیتهای ایجاد کمپین و اصلاح آن را همانند آنچه در پاور ادیتور دردسترس بود، مشاهده خواهید کرد. با توجه به […]
واتزآپ قابلیت جدیدی برای ارائه سرویس به شرکتها ارائه کرد
واتزآپ، پلتفورم پیام رسان فیس بوک، با بیش از یک میلیارد کاربر، در پستی که در وبلاگ خود منتشر کرده بود، اعلام کرد در حال آزمایش ابزاری است که به شرکت ها این امکان را می دهد تا بتوانند از طریق این پلتفورم با مشتریان خود ارتباط بهتری برقرار نمایند. واتزآپ این بخش را به […]
از زمانیکه Creative Hub به عنوان ابزاری موثر و کمکی با داشتن مثالهائی از برندهای معتبر ارائه شده است، به خوبی می توان میزان کارآئی یک تبلیغ را بررسی کرد. در نتیجه دیگر مانند گذشته محدود به مدلهای قدیمی تبلیغات نخواهیم بود و می توان استراتژی های جدیدی در حوزه تبلیغات فیس بوک داشت. با […]