Hub Page مرکزی برای نگهداری داده ها با سطح دسترسی مشخص (بطور مثال یک صفحه یا یک عنوان)، که به کلیدواژه ای خاص مرتبط می باشد. این مرکز داده بطور مرتب بروزرسانی می شود و به صفحاتی با موضوعات مشابه لینک می شود. Inbound Link لینکی به یک صفحه وب سایت از یک وب […]
روشهای استفاده حداکثری از بودجه گوگل ادرودز (Google AdWords)
پلتفورم گوگل ادوردز با داشتن بزرگترین شبکه وب سایتها، یکی از رایج ترین روشهائی است که می توان برای تبلیغات آنلاین استفاده کرد. موانع استفاده از این زیرساخت خیلی کم است، هزینه های آن قابل مدیریت است، و امکان نمایش در جایگاههای مختلف به این معنی است که تبلیغ شما خلاصه جائی می تواند برای […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش اول اگر نتایج کمپین های خود را با استفاده از گوگل آنالیتیک اندازه گیری نمی کنید، تنها دارید پول خود را دور می ریزید. ترکیب قدرت PPC با قدرت تجزیه و تحلیل گوگل آنالیتک منجر به ردگیری بهتر اهداف کمپین خواهد بود و تحلیل بهتری برای درک درست اهداف محقق شده بدست خواهد داد. […]
گوگل تگ منیجر ابزاری است که توسط گوگل ارائه شده است و این امکان را به کاربران می دهد تا کدهای ردگیری مختلف و سایر کدهای لازم را به راحتی روی وب سایت خود مدیریت کنید. چند مثال از استفاده های گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager) می تواند موارد زیر باشند: افزودن کد گوگل […]
نسخه ۶۹ کروم با معرفی کارآئی بهتر به همراه تغییراتی بود که بر نحوه جستجوی کاربران تأثیرگذار خواهد بود. کروم همچنین از فرصتهای جدیدی برای برنامه نویسان جهت طراحی تجربه های جالبی برای کاربران موبایل نیز پرده برداری کرد. پاسخهای هوشمند یکی از بزرگترین تغییرات این است که کاربران برای می توانند پاسخهای سئوالات خود […]