به غیر از حذف بخشهای رفتاری و همکاران که قبلا حذف شده بود، فیس بوک می بایست تغییراتی در حوزه نحوه استفاده از داده های کاربان نیز اعمال می کرد، در حقیقت ارائه تعریف درستی به کاربران که بدانند و تصمیم بگیرند چه بخشهائی از اطلاعاتشان در اختیار بازاریابان قرار بگیرد. فیس بوک این حوزه […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش هفدهم از گزارش تصویری قیف حرکت مشتری برای درک ایرادات کار، استفاده کنید اگر بازدیدکننده مراحل مختلف را برای مشتری شدن طی می کند، یا اگر شما می خواهید هر یک از مراحل را با دقت بررسی کنید، این گزارش می تواند به شما در ایجاد تصویری از آنچه در حال اتفاق است، […]
مرور از دست دادن سهم دیده شدن تبلیغ (Lost Impression Share)
نگاهی به از دست دادن سهم دیده شدن تبلیغ (Lost Impression Share) معمولا به دو روش ما سهم دیده شدن تبلیغات خود را از دست می دهیم: به دلیل رتبه تبلیغ که حاصل میزان بودجه است. از دست دادن سهم دیده شدن تبلیغات، به دلیل کسر بودجه یکی از ساده ترین اتفاقات است که با […]
توصیه های لحظه آخر تبلیغات روی فیس بوک برای بهترین کسب نتیجه
زمانیکه به یک رویداد خاص در تقویم نزدیک هستید و می دانید که بسیاری از شرکت ها نیز به این رویداد نظر مساعد دارند و هزینه زیادی را برای تبلیغات در این محیط در نظر گرفته اند، شما نیز حضور خود را لازم می بینید. معمولاً ۲۲ درصد از بازدیدکنندگان روزانه فیس بوک از این […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش هفتم استفاده از دنبال کردن رویدادها برای درک بهتر کارکردهای وب سایت تنظیم هدفها با استفاده از تعریف URL مشخص برای آنها در گوگل آنالیتیک معمولا راهکاری است که همه از آن استفاده می کنند. اگر آدرس دقیقی دارید که می خواهید اهداف خود را بر اساس آنها تعریف کنید، گوگل آنالیتیک همانطوریکه […]