گوگل تگ منیجر ابزاری است که توسط گوگل ارائه شده است و این امکان را به کاربران می دهد تا کدهای ردگیری مختلف و سایر کدهای لازم را به راحتی روی وب سایت خود مدیریت کنید. چند مثال از استفاده های گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager) می تواند موارد زیر باشند: افزودن کد گوگل […]
Content کلمات، تصاویر، ویدیوها، یا حتی موسیقی که می توانند اطلاعاتی را به مشتریان منتقل نمایند و مورد توجه مخاطبان قرار می گیرد، همگی به نوعی محتوا به شمار می روند. یکی از دو عامل بسیار تأثیرگذار بر رتبه بندی از نظر گوگل، محتواست. موتورهای جستجو محتوائی که از منظر مشتریان با ارزش باشد و […]
چک لیست تنظیمات گوگل آنالیتیک برای وب سایتهای تجارت الکترونیک الف) از آخرین نسخه کد آنالیتیک استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که کد ردگیری گوگل آنالیتیک به روز رسانی شده است. می توانید با دنبال کردن مسیر زی این بررسی را انجام دهید: Admin > Property > Tracking Info > Tracking Code ب ) اطمینان […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش پنجم از UTM برای اندازه گیری و شناسائی منبع ارسال ترافیک استفاده کنید آیا تفاوت فاحشی بین تعداد کسانی که در فیس بوک رو لینک شما کلیک کرده اند با تعدادی که در آنالیتیک نمایش داده می شود، می بینید؟ فارغ از بحثهای فنی که در این حوزه وجود دارد و شما به […]
رینا جوها تصویری از توسعه دهنده عجیبی از تبلیغ گوگل منتشر کرد که نه تنها نشان دهنده توسعه دهنده تماس بود، تماس ناموفق را نیز نمایش می داد. نمی توان با اطمینان در این مورد اظهار نظر کرد، اما شاید این شروعی تازه برای توسعه دهنده جدیدی باشد که تلاش می کند نشانی از میزان […]