اکنون می توانید برای پیوستن به دیدیوی زنده دوستانتان درخواست بدهید قبلا در اکتبر، اینستاگرام امکانی را فراهم آورد که شما می توانستید از دوستانتان برای پیوستن به ویدیوی زنده ای که می خواستید نمایش دهید دعوت به عمل آورید. اکنون، شما می توانید به پخش مستقیم ویدیوی دوستان خودتان بپیوندید، کافیست دکمه Request در […]
چهار استراتژی در موفقیت بیشتر کمپین های شما در فیس بوک
برای برندها، فیس بوک همیشه راهکاری برای اطلاع رسانی و جذب مخاطب بیشتر بشمار می رود. در استراتژی هائی که با هم مرور می کنیم، تلاش بر این است که مخاطبان را در مسیر قیف بازاریابی به لایه های پائین تر انتقال دهیم. اول) از ویدیو برای گفتن داستان کسب و کارتان بهره بگیرید […]
این روزها، برندها در هر شکل و اندازه ای در حال فعالیت بر روی شبکه های اجتماعی هستند، تلاش می کنند تا توجه حداکثری بازارهای هدفشان را به خود جلب نمایند. اگر شما نیز برنامه ای برای معرفی برند جدید یا کسب و کار جدیدی دارید، باید آماده جنگی ادامه دار برای بدست آودن توجه […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش پانزدهم از مقایسه های مدل نتیجه گیری (Attribution Model) می توانید ارزش گذاری درست اهداف محقق شده را دریابید در صحبت در خصوص اهداف محقق شده ای که کمک داشته اند، شما میتوانید به ارتباط بین کمپین های PPC و نتایج محقق شده از طریق جستجوی عادی را تعریف نمائید. ابزار مقایسه مدلها […]
حذف تبلیغات نادرست که در صفحات فیس بوک به اشتراک می گذارند!!! در طول یکسال اخیر فیس بوک اقداماتی را برای کاهش اخبار ساختگی و دروغ پردازی انجام داده است. در حال حاضر، فیس بوک در اولین اقدام ساختار یافته، به بازاریابان اجازه نمی دهد تبلیغاتی را توزیع کنند که به اخباری منتج می شود […]