فیس بوک در حال تست ابزار جستجوی تصویردر بازار خود است
همانطور که همه می دانند، فیس بوک تقریباً تمامی قابلیت های اسنپ چت را کپی برداری کرده است تا از مهاجرت کاربرانش به این پلتفورم جلوگیری کند. اما اسنپ چت تنها پلتفورم شبکه های اجتماعی نیست که فیس بوک اقدام به کپی برداری کرده است. در کنار ابزارهای مشابه اسنپ چت، فیس بوک ابزارهائی از […]
وب سایت شما بر چگونگی ارتباط کاربر با وب سایت شما و محتوایی که دارید، تأثیر می گذارد. در اینجا به مرور چهار روشی که وب سایت بر کاربر تأثیر متقابل می گذارد، می پردازیم. ۱- دسترسی یکی از مهمترین عوامل چگونگی ارتباط کاربر با وب سایت، چگونگی دسترسی به داده هاست. اگر شما […]
DuckDuckGo موتور جستجوئی است که سپتامبر ۲۰۰۸ ساخته شد. این موتور جستجو بر امنیت اطلاعات شخصی تأکید ویژه ای دارد. این موتور جستجو از ۴۰۰ منبع مختلف برای پاسخگوئی به جستجوی کاربران استفاده می کند. Duplicate Content زمانیکه حجم قابل توجهی از محتوای صفحات مختلف وب سایت مانند هم هستند یا بسیار به محتوای […]
ابزاری که کمک می کند هدف گذاری کمپین ها به خوبی انجام شود
برای کمک به بازاریابان و آژانس های تبلیغاتی در دست آوردن سرنخهای تجاری بیشتر روی Pinterest، ابزار جدیدی معرفی کرد. این برنامه به منظور نیل به اهداف طولانی مدت طراحی شده است. در این بروزرسانی، این شبکه جستجوی مبتنی بر تصاویر، سری تازه ای از ابزارها به بخش مدیریت تبلیغات Pinterest به منظور کمک به […]
گوگل می گوید “زمانیکه برای اولین بار تجربه جدید ادوردز اطلاع رسانی شد، ما تنها یک هدف ساده داشتیم، معرفی نسخه جدیدی که سریعتر و خلاقانه تر است و تمام تمرکز خود را بر کمک به شما برای تحقق اهداف سازمانی تان قرار داده ایم.” از دهم اکتبر تجربه جدید ادوردز برای تمامی بازاریابان قابل […]