متیو آمبرو هفته گذشته با ارسال یک توئیت خبر از توسعه دهنده جدیدی در گوگل ادوردز (Google AdWords Extension) داد که به نظر می رسد فرم دیگری از توسعه دهنده های خودکار خواهد بود. او تبلیغی از ادوردز را به نمایش گذاشته بود که در کنار سایر مطالب تبلیغ توسعه دهنده دیگری وجود داشت که […]
گزارش کیفیت جستجوها یکی از قوی ترین توانائی های کنسول جدید، تحلیل جستجوهای انجام شده است که آنها را با عنوان کارآئی جستجو طرح می کند. همانند گزارشات کنسول قدیمی شما می توانید تعداد کل کلیکها، تعداد مشاهدات نتیجه جستجو، متوسط CTR و متوسط جایگاه نتیجه جستجو با یک کلیک ساده مشاهده کنید. در کنسول […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش دهم از گوگل آنالیتیک برای ایجاد لیست مخاطبین برای بازاریابی مجدد استفاده کنید زمانیکه بحث ایجاد لیست مخاطبان به منظور بازاریابی مجدد در گوگل آنالیتیک طرح می شود، امکانات تقریباً نامحدود است. علاوه بر لیستهای استاندارد مانند تمام بازدیدکنندگان، ترک کنندگان در بخش کارت خرید، مشتریان فعلی، می توانید لیست مخاطبانی بر اساس […]
چطور مشخص کنیم که ترافیک حاصل از سئو کاهش یافته است؟
اغلب کسانی که در حوزه سئو فعال هستند می دانند که زمانهائی وجود دارد که از آنها در مورد دلیل کاهش ترافیک بخش ارگانیک سئوال شده است. شاید این سئوالات بتوانند کمک کنند درک درستی از این شرایط دست دهد. سئوال اول) آیا این تغییر طبیعی یا ما چیزی در طراحی وب سایت تغییر داده […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپینها
بخش چهاردهم از گزارش اهداف محقق شده با کمک سایر کانالها برای اطمینان از انتخاب درست کلمات منفی استفاده کنید آیا تا به حال شده است که هنگام بررسی واژه های جستجو شده توسط کاربران، به واژه هائی برخورد کنید که به نظرتان باید آنها را به کلمات منفی کمپین خود اضافه کنید، اما در […]