سه توصیه برای استفاده حداکثری از طرحهای بازاریابی دیجیتال
اهمیتی ندارد که در چه بخشی از بازار و یا چه صنعتی مشغول به فعالیت هستید و کسب و کار شما چه نوع خدمتی ارائه می کند، کلید موفقیت شما و کسب وکارتان ارائه راهکارهای جدید و ایده های تازه ای است که به کسب و کار شما نفسی تازه بدمد و این امکان را […]
بطور عمومی اقبال به تبلیغات مبتنی بر کلیک (PPC) مناسب است و تقریبا ۸۴ درصد از مشتریان این مدل تبلیغات از نتایج آنها راضی هستند. بودجه ها به طور سرسام آوری در حال افزایش هستند و تنها یک دلیل موجه برای آن وجود دارد: مشتریان بیشتری در مقایسه با گذشته در حال استفاده از مدلهای […]
پاداش فیس بوک به کسانی که سوءاستفاده از اطلاعات را گزارش کنند
فیس بوک از دهم آوریل برنامه ای به منظور پاداش دادن به کسانی که هرگونه سوءاستفاده از داده ها توسط برنامه نویسان را گزارش دهند، جایزه می دهد. فیس بوک در وبلاگ خود اعلام کرده است که ” ما متعهد به شروع این برنامه هستیم و در هفته های گذشته به عنوان بخشی از تلاش […]
به طور معمول دودسته ترافیک داریم: ترافیک برنامه ریزی شده، ترافیکی است که برای آن برنامه ریزی کرده ایم و هدفگیری های آن بر اساس کلیدواژه ها، منطقه جغرافیائی، و شبکه ارتباطی صورت گرفته است. ترفیک واقعی، ترافیکی است که شما از تبلیغات خود دریافت می کنید، فارغ از اینکه استراتژی شما چه بوده است. […]
۱- مدیریت کمپینها مشابه نسخه قدیم ادوردز کمپینها مشابه نسخه قبلی ادوردز اجرا می شوند. به تمام ابزارهای قبلی دسترسی دارید، تنها شکل این دسترسی متفاوت است. ۲- از گزارشات از قبل تعریف شده قبلی استفاده کنید گزارشات از قبل تعریف شده، که در بخش گزارشات بالا سمت راست هر صفحه قابل دستیابی هستند، […]