بطور عمومی اقبال به تبلیغات مبتنی بر کلیک (PPC) مناسب است و تقریبا ۸۴ درصد از مشتریان این مدل تبلیغات از نتایج آنها راضی هستند. بودجه ها به طور سرسام آوری در حال افزایش هستند و تنها یک دلیل موجه برای آن وجود دارد: مشتریان بیشتری در مقایسه با گذشته در حال استفاده از مدلهای […]
۲۱ کلید اصلی برای داشتن گزارشات و نتایج بهتر از کمپین ها
بخش هشتم ایجاد بخش بندی های انتخابی برای درک بهتر مشتریان مختلف آیا مخاطبانی که می خواهید هدف قرار دهید به خوبی تعریف شده اند؟ آیا ترافیکی که توسط کمپین PPC به وب سایت خود می فرستید همین مخاطبان را هدفگیری کرده است؟ با ایجاد گروه بندی های مختلف در گوگل آنالیتیک به سادگی […]
تبلیغات به زودی به بخش روایتهای فیس بوک افزوده خواهد شد
همکاران تبلیغاتی فیس بوک در حال حاضر این پیشنهاد را برای استفاده از این امکان جدید به صورت نسخه بتا دریافت کرده اند. فیس بوک به روزهای اعلام رسمی این سرویس جدید نزدیک می شود. فیس بوک همکاران تجاری خود در حوزه تبلیغات را به استفاده از این سرویس تشویق نموده است تا بتواند اطلاعات […]
فیس بوک راهکاری برای اندازه گیری کیفی تبلیغات ارائه کرد
برای اینکه بازاریابان بتوانند به راحتی کارآئی تبلیغات خود بر روی فیس بوک را اندازه گیری کنند، فیس بوک راهکار جدیدی برای رفع این مشکل ارائه کرده است که به بازاریابان این امکان را می دهد که در هر لحظه بتوانند کارآئی تبلیغات خود در شبکه های اجتماعیفیس بوک، اینستاگرام و شبکه مخاطبین، ارزیابی […]
Alt Attribute کد HTML که اطلاعات مورد استفاده موتورهای جستجو و صفحه خوانها (مورد استفاده افراد نابینا) برای درک مفهوم یک تصویر را بیان می کند. همچنین در برخی منابع از آن به عنوان Alt Text نیز نام برده شده است. Analytics به دانش جمع آوری، تجزیه و تحلیل و ارائه داده ها برای […]